Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 814 ggr
Isa56
0

Godmorgon 20/2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon alla Skrattande

Här har det nog kommit några cm snö till Obestämd 

Önskar alla en skön helg och kör försiktigt om ni måste ut på vägarna.

Så här såg det ut igår middag, när jag kom hem från jobb.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Spanaren]
0

Hej alla Tungan ute

Titta de snöar … i söder , för i norr är det kallt med en vacker sol.

/kram Spanaren

Isa56
0

Ska vi byta Spanaren? FlörtCool Snö mot sol, hihi.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Camio]
0

Snö snö snö snö…. hela kvällen igår och natten har det snöat och det har inte slutat än…. 20-30 cm av mina fönster är täckta… blir nog att vara inne och kura idag, verkar som om man skulle behöva skaffa sig en skoter för att komma fram i stan annars ;)

[GunillaR]
0

Godförmiddag

Det som kom som snö his dig Isa kom som regn hos mig. Det har nog varit någon frostgrad inatt eftersom det var frost på taken, men nu droppar det igen. Och droppa får det göra hur mycket det vill och blött får det vara, bara snön försvinner.

Det känns faktiskt lite bättre med förylningen idag och det är skönt.

Dom säger nu på vädret på lokalradion att det ska komma in mera snö i eftermiddag. Mig bli suuuur! Rynkar på näsan

Pagan
0

Godmorgon. Här har det snöat så in i helsicke. Jag kan inte lämna gården för snökedjorna är paj. Har väntat på snöröjningen förgäves. De är säkert fullt upptagna med de nere i civilisationen och då står vi sist på tur. Har skottat som tokiga här hemma men eftersom det fortsätter vräka ned så syns det knappt efter en timma. Känns som om hela världen är vit, kall och ur led.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elpida
0

Pagan, jag lever mitt i civilisationen och här har det inte skottats än!

-Får man kalla ett samhälle med ca 1000 pers för civilisation?Obestämd

God morgon förresten! Var ute och skottade tappert tills kroppen sa stopp, resten får maken ta när han kommer hem ikväll! Lilltjejen ligger i bubbelbad med kompisen och själv sippar jag på en caffe latte m kanel. Snart ska jag ta upp dem för att fika på chokladkakan de var med och gjorde i förmiddags!Tungan ute

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Camio]
0

Å mums! Caffe latte med kanel!!! Det var så länge sen jag nästan glömt bort det! Måste genast göra!! Tack för påminnelsen Elpida!

Tungan ute

Elpida
0

Varsågod!Cool

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

Godkväller!

Ni är det TV soffan och Melodifestivalen. Sitter och väntar på Darins låt.

Kramen