Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1265 ggr
NessaInglorion
0

Morrn morrn 19/2

Idag mina vänner är det fredag! Hurra! Skrattande

MEN, vilket snökaos! Förvånad Läste precis på Aftonbladet.se att de råder allmänheten till att stanna inne i morgon. Iaf de som bor i de snödrabbade områdena. Usch!

Vad ska ni ha för er idag och hur mår våra sjuklingar?

Ha en toppenfin fredag!

Kramar

"Låt själen vara fri"

Elpida
0

God morgon Nessa och alla andra!

I natt har det snöat och blåst ordentligt, nu har dimman lagt sig istället. I eftermiddag/kvällen väntas nytt snökaos..=(

Ääääntligen fredag! Maken och minstan hämtar mig på jobbet idag, sedan ska vi hem och göra iordning henne och kompisen - för de ska gå på sportlovsdisco för lågstadiet. De är så himla goa och roliga när de ska iväg =). Själv tänker jag passa på att ta ett glas vin och meditera lite under kvällen =)

Go fredag på er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

NessaInglorion
0

#1 Vin, det tänker jag också dricka. Mums!

"Låt själen vara fri"

nillanb
0

Godmorgon på er Glad

Jag älskar min vita fluffiga värld Skrattande

Men när jag skottat här och hos syrran…  näsan rann, armarna som spaghett,i ryggen nästan av…

då kommer plogbilen så jag var tvungen att skotta undan jättevallar efter denSkrikandes då var det inte lika kul med snö längre….

Mitt nya mantra : Cool

min värld är vit och vacker… min värld är vit och…

NessaInglorion
0

#3 Flört

"Låt själen vara fri"

[Camio]
0

God morgon mina vänner!

Hurra idag är det fredag och jag är ledig hela lååånga helgen :) Känns helt underbart. Här har snöat hela natten och utanför plogas det för fullt. Slipper skotta själv iaf :) Skrattande

Har gjort en stor mugg cafe latte och gjort några goda mackor. Mysigt med sen frukost när man inte har bråttom… nu ska jag sätta mig och läsa lite trådar om vad ni kloka medlemmar har skrivit om här och kanske blir det lite nya artiklar och tankar såsmåningom …

Ha en fin dag!

NessaInglorion
0

#5 Det ser vi fram emot Camio! Ha en härlig ledig dag! Kyss

"Låt själen vara fri"

Clary
0

Go förmiddag på er

Slutat snöa här och någon försöker tända den där stora lampan Flört Nåt snökaos vill vi inte ha hur vitt och fint det än är/blir.

Ha en skön fredag

Medarbetare på Feng Shui och Indien

[GunillaR]
0

God förmiddag !

Nu ska nu få höra ett ord som sades precis nu i väderrapporten om Skåne - plusgrader!

Ett ord till - regn!

Kan månne våren vara på väg? Nu fick vi ju ett nytt tjockt lager snö i går, men stiger tempareturen nu, såååååååå.. kanske

Jag ska åka till stan och inhandla mediciner och lite mat. Och jag ska ta med mig paraply om det skulle bli regn. He he.

Förkylningen har satt sig på stämbanden och i luftvägarna nu så jag låter som en gammal kråka.

[GunillaR]
0

Just nu vräker det ner stora snöflingor stora som julkortsnö. Men de faller fort så de är tunga, dvs blöta.

NessaInglorion
0

#8 Då må låta som en gammal kråka Gilla men för oss är och förblir du vår visa uggla. Flört

Fortsätt krya på dig!

"Låt själen vara fri"

Praefatio
0

God morgon!

Helgen innebär ju alltid jobb för mig, men när jag har slutat ikväll så ska jag också dricka vin med min barndomsbästavän. Har ni tips på några bra vinställen i Göteborg?

För mig innebär fredag alltid en dag närmre söndag, då min lediga period börjar. Härligt!

Dessutom är det bara en vecka kvar till löning, tjoho!

[GunillaR]
0

# 10 - Fast jag har en örn som mitt totem.Flört

NessaInglorion
0

#12 Hihi, jo det vet jag men du är ju vår kloka uggla ändå på nåt sätt. Skrattande

"Låt själen vara fri"

[Camio]
0

#11 SoHo vid Kungsportsplatsen är ett favvoställe… så mysigt där inne, särskilt på övervåningen. Rekommenderas :)

[GunillaR]
0

Då är jag en klok uggla som egentligen är en örn och som kraxar som en gammal kråka

Owl

NessaInglorion
0

#15 SkrattandeKyss

"Låt själen vara fri"

Praefatio
0

#14 Just det, SoHo har vi ju också… Jag tänket Linnéterassen bara för att de garanterat har mitt favoritvin men det är så långt att ta sig från mitt jobb och dit. SoHo ligger bara fem minuter därifrån. Tackar för tipset ;)

[Camio]
0

#17 You're welcome! Hoppas ni får trevligt ikväll! :)

[GunillaR]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godeftermiddag!

Det är töväder i Malmö, härligt underbart.

Har varit på köpcenter nu och handlat lite förnödenheter. Köpte också en blomma som jag tycker var så fin

Sen har jag planterat om en fredskalla som hade ätit upp all jorden.

Pagan
0

Godkväll allihop. Har saknat er. Har inte haft tid med dator på 2 dagar fick nästan lite abstinens. Hur mår allas vår "Helge" Gilla när jag läste inläggen här så tänkte jag att Nessa har ju så rätt, du är som ugglan i barnprogrammet.."som om jag inte skulle kunna så enkla saker jag bara frågar…."Tungan uteTungan ute eller så är du en gullhöna kanske..

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot