Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 890 ggr
NessaInglorion
0

God morgon 17/2

Hej kära vänner!

Hoppas att ni har sovit gott. Glad

Här i Stockholm snöar det lätt men det är inte lika kallt som igår och det tackar vi för. Jag längtar såååå efter våren! Idag är det jobb som står på schemat och sedan blir det en lugn kväll.

Vad ska ni ta er för denna lill-lördag?

Önskar alla en fin dag!

Kram

"Låt själen vara fri"

[GunillaR]
0

Godförmiddag.

Febern tycks ha gått ner, men nu har jag fått ont i halsen också plus nästäppa och snuva. Men, det går ju över någon gång.

Måste ut och handla lite mat idag.

Ingen sol i sikte, det småsnöar lite då och då men jag tror inte det är så väldigt kallt.

Annars blir det lilla lugna idag också.

NessaInglorion
0

#1 Bra att du tar det lugnt Gilla, lyssna på lilla kroppen. Glad

Trist med halsont och snuva, hoppas att du kryar på dig ordentligt och att du slipper halsfluss, för det är INTE kul. Hade det för ett år sedan och då hade jag så ont i halsen att jag grät. Hör ju inte till vanligheten att man gråter av smärta som vuxen. Håller tummarna för att du slipper sån skit! Kyss

"Låt själen vara fri"

[GunillaR]
0

# 2 - Halsfluss kan jag inte få eftersom mandlarna är bortopererade. Det onda sitter längre nere i svaljet, men nu tycker jag det känns mycket bättre sedan jag fick äta och dricka mitt te.

Jo det kan göra fruktansvärt ont med halsfluss. När det gör så ont att det är helt omöjligt att svälja någonting. Det enda som är sväljbart är glass för att kylan dämpar svullnaden. Bra att veta om det skulle bli så igen.

Elpida
0

#3 Apapapap säger jag. Jag har oxå opererat bort mandlarna men lyckades få halsfluss ändå. Det sätter sig i körtlarna på ngt vis. Så sjuk som jag var då har jag nog aldrig varit. Inte feber hela tiden men så j*la ont i halsen. Orkade knappt gå upp för trappen till sovrummet.

Går det inte över kanske farbror doktorn ska ta sänkan iaf…

Hur som helst - krya på dig-kramar från mig!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Linda-E]
0

Goddag!

Usch Gilla, inte roligt med förkylning. Krya på dig.

Här blåser det och snöar, burr.
Idag har jag tvättat, fixat på min hemsida, mediterat och tagit det lugnt. Ska snart gå iväg till jobbet.

Önskar er alla en trevlig onsdag.

Kram

[GunillaR]
0

Nejjjj, nu har jag blivit dålig i magen också. Rynkar på näsanRynkar på näsan

Åhhhh så sur jag är. Undrar om det är samma basselusk som är förkylningen.

[Linda-E]
0

Fy bubblan, är det vinterkräksjukan??

[GunillaR]
0

Nej det tror jag inte. Det kommer andra vägen, tack o lov.