God morgon 15/2
Tjena vippen på er 
Nyss kommit in från en skön skogsprommis med vovven. Sol och ca 6 grader kallt, med andra ord … härligt!
/kram Spanaren
God Morgon!
Ja här har det varit morgonpromiss med hund i snön och lagom temperatur. Inte för kallt, men heller inte så varmt som man nu önskar.
Förhoppningsvis kommer jag iväg till o träna i em. Har fått lite mer motivation nu, så jag vill ta tillvara på den :-)
Ha en bra dag!
Godförmiddag!
Har sovit lite oroligt inatt pga förkylning. Har nog lite feber idag också. Men det är nog bara en vanlig förkylning. Känns inte så elakt än så länge.
Nu snöar det igen, ingen storm utan lätt snöfall. Trodde eländet var över nu helgen när det började töa. Men nu fryser det på igen.
Jag ska ta det lugnt idag och vila mycket.
Ha en bra måndag!
Godmorgon allesammans 
Usch för förkylningar Gilla !!!
Även vi har fått det, lilltjejen börjar sitt sportlov med hög feber och dunderförkylning
….
Jätte tråkigt för en tjej som sett fram emot mycket ridning och pulka efter hästarna under lovet !
Ha en bra dag
# 3 - Jo här är det snörvligt värre. Men det känns ändå som det är en "snäll" förkylning. Ingen svinis i alla fall!

God eftermiddag!
Helgen har varit lugn och bion med lilltjejen var mysig och full med popcorn ;)
Jag har lite ångest, mitt mat/choklad-intag ökade drastiskt förra veckan (sådär som den kan göra för oss kvinnor 1ggn/månad…) och nu måste jag ha avvänjning med mig själv. Det är jobbigt - har radat upp frukt, nötter och riskakor - men sinnet skriker "ge mig choklad! ge mig choklad!"…
Jag kämpar vidare….
Krya på er alla snuviga och sjuka!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 5 - Jag är också chokladberoende……………
Det behöver inte vara några mängder om dagen , men ett par bitar mörk choklad till kaffet på eftermiddagen, det måste jag ha.
God middag alla fina!
Äntligen en ledig dag och lite vila. Tampas med en vrålförkylning men kanske en vilodag med vitaminer och stärkande örtthé kan hjälpa en aning.
Någon som har nåt bra antiförkylningsrecept till mig förresten? :)
Kram och *sniff* :)
#7 Echinacea har hjälpt mig mot förkylning. Så jag kan rekommendera Kan Jang som innehåller dess ört + 2 örter till. Men man bör, börja med det så fort som möjligt. Helst så fort man känner av symptom på förkylning. Men du kan köra med det ändå som lite motverkan på basseluskerna.
Jaaa, KanJang har jag ju hemma tänkte inte på den… tack för påminnelsen! :)
#9 Så bra. Börja ta det nu o sen en drink ikväll oxå.
Yes Maam! :) Tack
Duktig Flicka :-)
Psst. Glöm inte bort Julia och min flirt *hihi*
Det är visst flera som är förkylda just nu.
#12 En elefant glömmer aldrig ;)
#13 Ja varenda en verkar ha sprungit på de där envisa förkylningstrollen :( Hoppas du känner dig bättre snart med Morgaine!! Och alla ni andra snorisar också *s*
Förresten, -Var fasen är allt snoret när man inte är förkyld? Va?!? 
# 14 - Jo precis! De är som att öppna en kran.
I ett Fråga Doktorn program på TV så förklarade läkaren där att snoret är till för att ta hand om elakingarna och "skölja" näsan.
Tja…………
Aaaaaaaatjooooooo!!!!!

Hej Alla själar
Hoppas ni haft en fin dag…Trevlig kväll 
# 16 - Men oj sicket elände att ha ont i den halsen!!!

, krya på er