Tarot iFokus

Tarot

Etikettsajten
Läst 1516 ggr
[GunillaR]
0

När blir vi 200?

Just nu är vi 198 medlemmar.

Kunde vara kul om en liten gissningstävling om när vi blir 200 medlemmar.

Vad gissar du på?

[GunillaR]
0

17 februari fick jag till mig

Isa56
0

Den 14 februari tror jag.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogselva
0

Innan kvällen

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

[Camio]
0

Idag tror jag med!

Pagan
0

ja, absolut innan helgen är över

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Soffe
0

Imorgon em någon gång tror jag!

[GunillaR]
0

198 fortfarande

nillanb
0

26 feb.

janing
0

15 feb

[GunillaR]
0

fortfarande 198

spännande!

[GunillaR]
0

Nu är vi 199!

[GunillaR]
0

Nu är vi 200 !

Isa, du vann Glad

Soffe
0

#12 Jag oxå på sätt o vis, även om jag skrev em!

Skogselva
0

Typiskt att det blev så sent, "innan kvällen" hade ju kunnat räknas som vilken dag som helst… men nu är det ju kväll… Tungan ute

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

[GunillaR]
0

# 13 - Ja det skrev du ju Flört

Soffe
0

#15 Ja jag ångrar att jag inte skrev bara datumet, för det är svårt o känna tid o så.

[GunillaR]
0

Det är ju jättesvårt att sia om hur snabbt det skulle gå. Ibland står det still och så vissa dagar droppar det in flera nya medlemmar.

Soffe
0

Ja precis. Det är ju så det är.