GODMORGON 12 Februari
Godmorgon alla 
Det var rätt kallt i natt minus 9 grader, men nu börjar solen kika fram, och det är skönt. Man känner sig lite piggare.
Haha jodå jag jag leker med mina Tarotkort och läser böcker, Just nu håller på med tre stycken på en gång. Är jag splittrad? Njä det är jag i ett nötskal, har tre fyra stickarbeten på gång också och två-tre handarbeten
en del blir färdigt annat ligger några år. (hrm
)
Ha en skön fredag med allt vad ni ska hitta på idag. Själv ska jag jobba mellan 12 0ch halv sju.
Upptäckte att jag ligger som 42:e i fackelkampen 
Tack alla som klickat på mig. Glöm inte finalen idag, mellan tre och sex tror jag det var.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Godmorgon Isa och alla andra som kommer efter!
Härligt att det är fredag!
Efter jobbet blir det lite träning och sedan fredagsmys med maken och minstan. =)De två största är inte hemma…
Imorgon ska vi gå på bio med henne och mellansyster. Först gå på fik och sedan bio, hon tyckte det varit alldeles för många "vuxenbio" på raken nu - och det hade hon ju rätt i - så nu blir det Prinsessan och Grodan.
Isa, jag ska försöka komma ihåg finalen, har varit inne och klickat då och då =)
Ha en förträfflig fredag och helg!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmiddag på er!
Jag städar idag, därför har jag inte synts till här så mycket. Men nu är jag färdig - puh!
Kallt som attan är det också. jag var nere i affären och handlade. Iskalla vindar - huuuu!
Och mer snö skulle det bli till helgen…………jag vill inte!!!! 
Men ett säkert vårtecken uppenbarade sig igår när det var solsken, nämligen att solstrålarna åter nådde in i mitt sovrum. Det ligger åt väster men balkongen ligger ivägen för södersolen men eftersom solen går ner längre norråt nu så hinner solstrålarna komma in innan de går och lägger sig.
Det kan väl inte snöa till midsommar……….väll………….
Godeftermiddag!
Isa, hur håller du redan på innehållet i alla böcker. Jag skulle blanda ihop böckerna om jag hade fler på gång.
Imorse hade jag besök. Sedan gick jag på stan.
Solen lyser på en klarblå himmel så det blev en lång promenad också. Ojoj, vad det tinar ute, farligt att gå för rätt som det är rasar det från taken.
Nu ska jag ta de lugnt och vila.
Ikväll blir det Lets Dance och en äventyrsserie på Tv6 om häxor och trollkarlar som började förra fredagen.
Ha en härlig fredag.
Kram
GODKVÄLL 12e februari ;)
Börjar bli sent och jag sitter och läser alla trådar jag inte hunnit titta på förrän nu… en go och varm svartvit katt ihoprullad bredvid mig och en gråvit på soffans nackstöd bakom mig :) Tända ljus och harmonisk mjuk musik i bakgrunden… skönt att varva ner lite på kvällen efter en lång hektisk jobbdag…
Sov gott alla när det blir dax. Dröm vackra drömmar!
Bless )O(