Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1456 ggr
Elpida
2010-02-10 08:51
0

Onsdag 10/2

Godmorgon!

Här är det lite gråmulet, ca -2 och snön hänger i luften…

Vad glad jag blev när jag såg att Camio plockat fram den blå påsen! Lite svårt att sitta och meditera på jobbet men jag får väl försöka vid ngn paus!

Ha en riktigt skön onsdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
2010-02-10 08:55
0

God morgon Elpida och alla andra!

Meditera till att se vad det är i påsen, det var ett bra sätt att ta efter. Själv går jag på min intution *ler*.

ca 15 grader kallt idag men det snöar inte. Brukar vara kallt en dag, snö en dag osv…

Ha en bra dag alla/ kram Spanaren

Elpida
2010-02-10 09:21
0

#1 Ja du Spanaren, jag vet inte om man ska mediter eller inte… Jag försöker iaf, ibland känns det som att något poppar upp direkt, och ibland är det nattsvart ha ha. och jag med min otålighet…

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
2010-02-10 10:01
0

Godmorgon Elpida, Spanaren och alla ni andra.

Jag är nog lite grann som dig Elpida, antingen poppar nåt upp direkt eller rena natta. Fast det kan ju vara galet ändå.

Gråmulet och en sådär 4 minus. Ska snart ut och ge fåglarna mat, har äntligen lyckats sova lite längre idag. Är lite sur idag, för jag får ringa tandläkaren. Igår när jag körde hem stoppade jag ett tuggummi i munnen, "KRAS" det var den kindtanden. Hörnan på tanden är borta och måste lagas. Har jag max otur får han sätta i en krona, "Suck"  Pengar jag kunde haft roligare för. Fast jag kommer in till Helsingborg där jag går. Och affären "Sjätte sinnet"  får jag inte missa.

Ha en skön dag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

nillanb
2010-02-10 11:01
0

Godmorgon på er allesammans Glad

Fyyy Isa så jobbigt.. tandis är min stora skräck *ryser* lycka till Flört.

Ja i går hann jag inte med veckans inlämnings övn. gör ett nytt försök idag.

Äldsta dottern hämtade mig och det blev shoppning i stället Tungan ute.

Impuls köpte en pendel på Tarottkatten Förvånad den ropade på mig… *jag är din Köp mig*Skäms… och det gjorde jag dåCool.

Vilken härlig människa hon är Suss på Tarotkatten !,

Jag köpte en rosenkvarts ängel till min yngsta dotter för några veckor sedan, men ena vingen klövs rakt av.

När jag ändå var där nämnde jag det för Suss och jag fick med mig en ny hem… utan att visa vare sig Ängeln eller kvittot FörvånadSkrattande.

Så jag köte två Änglar till, Jag hade lovat mina barnbarn en kissapottan hurrahurra present Tungan uteSkrattande.

Ha en fin dag alla

[Camio]
2010-02-10 12:02
0

Hej alla fina!! :)

Här är det grått och kallt men vad gör väl det när man har en ledig dag till :)

Ska ner på stan en sväng och göra lite ärenden och kanske shoppa ngt trevligt bara för den goda sakens skull liksom :)

Ha en bra dag alla!

[GunillaR]
2010-02-10 12:47
0

Godmiddag på er!

Nu ska jag iväg till sjukgymnasten. Hoppas att hon kan göra något åt min vänstra arm så att jag kan bli rörlig.

Hörde precis på radion att det är ett stort snöoväder på gång och som har kommit in över södra Skåne. Ska detta elende aldrig ta slut???

En skåning kan inte ha mer än sammanlagt en månads snö och den månaden har vi passerat för länge sedan Skrikandes