Godmorgon 9/2
Godmorgon på er alla 
Välkomna till en ny dag !
Morgonrundan med Svea var riktigt behaglig…-4,6.
Jag oror mig lite över korten… jag har dragit ett kort på morgonen i några dagar… stora kort de känns som om de vill skaka om mig
.
I kväll ska jag på kurs… väldigt kul.
ha en magisk tisdag alla
God morgon Nillan och alla andra!
Undra vad det var för kort du drog Nillan?
Hoppas att du har intuitivt tolkat vad innebörden är och inte bara tolkat kortets betydelse!
Ha en bra dag alla, för det ska jag ha
/kram Spanaren

Godmorgon Nillan, Spanaren och ni andra..
Nillan, det är just därför jag inte klarar av att dra kort varje dag - jag tolkar alltid in det värsta och går och oroar mig… istället för att se det som en hjälp..
Idag ska shoppas det sista inför äldsta dotterns resa till Sydafrika på torsdag, ska bli så spännande för henne!
Ha en härlig tisdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
vågar inte riktigt tolka dem alls 
#2 Vilken fantastisk upplevelse din dotter får!!!!
God morgon vännerna!
Hoppas att ni alla har sovit gott.
Grått och råkallt här idag, det tar ner humöret lite känner jag men hoppas på en bra dag ändå.
Ska på terapi i eftermiddag och tänker nog låta det bli sista gången, känns som att jag kommit väldigt långt och har fått så många verktyg att jobba med så jag känner inget behov av den längre och det är ju positivt. 
Önskar alla en härlig tisdag!
Kramar
"Låt själen vara fri"
God morgon alla fina vänner!!
Ledig dag idag!! Jippi!!! :) Ska bara försöka ta hand om mig själv och vila och göra mysiga saker :) Känns bra!
Godförmiddag.
Vi har ett molntäcke som solen just nu håller på att bryta igenom. Trevligt eftersom jag hade tänkt gå en promenad idag. Känner att jag behöver och vill vara utomhus lite mera.
Ha en bra tisdag!
Godeftermiddag!
Imorse fick jag pulsa i snö till jobbet. Skönt att vara tillbaka till arbetet igen. Dagen gick fort.
Tog sedan en lång promenad, skönt att rensa huvudet.
Ikväll blir det lugnt.
Kram