Måndag 8/2
Hej!
Tar mig friheten att starta upp dagens lilla tråd och hoppas att det går bra 
Väldigt intressant att få göra nya bekantskaper både med er och med denna tarotkortlek.
Hoppas verkligen att jag till slut får till det, för nu känns det som att det är intution och kunskaper som fattas.
Hur var det för er alla i början?
Trivs ni med leken och fungerar allt numera på bästa sätt?
Är det mest intution eller är allt en blandad kompott?
Många frågor, men ni svarar själva på det ni vill :-)
Ha det/ kram Spanaren
© Spanarens bild
Godmorgon Spanis och alla ni andra 
Underbar bild !
Nu är kaffet ur drucket och alla som arbetar eller går i skolan har gett sig i väg.
En lugn stund för mig själv väntar…
Jag börjar tror jag med ett yogapass och sedan ska jag titta på denna veckas övning i kursen.
Spanis jag är Nybörjare
med förhoppning att jag ska lära mig tolka desse underbara kort
.
Men läs artiklarna om stora och lilla Arkanan.
Min lek heter Cosmic Tarot, vilken har du Spanis ?
Jag önskar er en härlig måndag
God morgon!
Kom precis till kontoret efter diverse strul med kommunaltrafiken, som vanligt…
Jag är också Nybörjare och går kursen tillsammans med Nillan. Det är verkligen jätteroligt och min lek heter Sensual Wicca. Jag älskar den!
Önskar alla en fin måndag!
Kramar
"Låt själen vara fri"

Morgon!
Trivs jättebra med min lek, känner bara att jag måste öppna upp mig mer och få bättre intuition….
Visst är det ändå härligt Spanis, att bekanta sig med korten, läsa ut narrens resa i lilla Arkanan osv.. =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 3 Tack för att du leder in mig på rättan väg *fniss* angående Narrens resa.
Min lek heter Rider Waite
Går alla kurs hos Morgaine eller …
/kram Spanaren
Godförmiddag!
Idag är det tvättdag.Tråkigt men det måste göras……