Måndag 8/2
Hej!
Tar mig friheten att starta upp dagens lilla tråd och hoppas att det går bra 
Väldigt intressant att få göra nya bekantskaper både med er och med denna tarotkortlek.
Hoppas verkligen att jag till slut får till det, för nu känns det som att det är intution och kunskaper som fattas.
Hur var det för er alla i början?
Trivs ni med leken och fungerar allt numera på bästa sätt?
Är det mest intution eller är allt en blandad kompott?
Många frågor, men ni svarar själva på det ni vill :-)
Ha det/ kram Spanaren
© Spanarens bild
Godmorgon Spanis och alla ni andra 
Underbar bild !
Nu är kaffet ur drucket och alla som arbetar eller går i skolan har gett sig i väg.
En lugn stund för mig själv väntar…
Jag börjar tror jag med ett yogapass och sedan ska jag titta på denna veckas övning i kursen.
Spanis jag är Nybörjare
med förhoppning att jag ska lära mig tolka desse underbara kort
.
Men läs artiklarna om stora och lilla Arkanan.
Min lek heter Cosmic Tarot, vilken har du Spanis ?
Jag önskar er en härlig måndag
God morgon!
Kom precis till kontoret efter diverse strul med kommunaltrafiken, som vanligt…
Jag är också Nybörjare och går kursen tillsammans med Nillan. Det är verkligen jätteroligt och min lek heter Sensual Wicca. Jag älskar den!
Önskar alla en fin måndag!
Kramar
"Låt själen vara fri"

Morgon!
Trivs jättebra med min lek, känner bara att jag måste öppna upp mig mer och få bättre intuition….
Visst är det ändå härligt Spanis, att bekanta sig med korten, läsa ut narrens resa i lilla Arkanan osv.. =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 3 Tack för att du leder in mig på rättan väg *fniss* angående Narrens resa.
Min lek heter Rider Waite
Går alla kurs hos Morgaine eller …
/kram Spanaren
Godförmiddag!
Idag är det tvättdag.Tråkigt men det måste göras……
Vädret är mulet här och för närvarande ingen mer snö. Temperaturen ligger på någon minusgrad. Men jag läste i tidningen igår att krokusarna är på väg upp under snötäcket, och det där gläder mig mycket.
# 4 - Några stycken går på kurs hos mig men inte alla. Men det kommer nya kurser. Har planerat en till denna vårtermin och kommer i god tid att lägga ut meddelande om anmälan och när den börjar, för den som är intresserad.
Ha en bra måndag alla från norr till söder 
Godeftermidag.
Jag gick kurs hos Gilla förra året
. Jag lärde mig mycket under denna tiden. Toppen kurs. Önskar lycka till till er som går kursen nu.
Idag har jag varit i tvättstugan, pust. Tänk om jag slapp alla dessa trappor. Men det är ju bra för kondisen.
Sedan gick jag iväg på en promenad i solskenet ,så härligt. Träffade på bekanta som jag pratade med.
Jag hjälper en person med släktforskning så jag ska ta och titta lite på det idag också tänkte jag.
Ska laga lax idag, mums.
Längtar till våren, jag har fått vårkänslor har jag märkt.
Önskar er en härlig måndag.
Kram
God Eftermiddag!
Vill önska er alla en ny fräsch vecka! Själv ska jag ta det lugnt som vanligt. Senare i em ska jag ner till gymmet en sväng.
God eftermiddag!
Äntligen klar med tvätten. Nu väntar strykningen.
Det verkar som det är mera snö i luften