varning för Marcos von Ring
JAG RÅKADE SE EN GRATIS SPÅDOMS SAJT. VARNING FÖR MARCOS VON RING. DET STOD ATT DET VAR GRATIS MEN SÅ FICK MAN BREVET OCH BARA DE SOM ÄR LÄTTLURADE OCH BETALAR DET HAN VILL SÅ KAN NI SÄKERT FÅ EN MASSA SKULDER ISTÄLLT FÖR SPÅDOM. JAG BETALDE ALDRIG IN NÅGOT, MEN NU UTSÄTTER HAN MIG FÖR VAD SKA JAG KALLA DET? JO HÄXJAKT. BREV EFTER BREV SKCKAR HAN. EN DEL TROR PÅ SÅDANT OCH KANSKE BETALAR FÖR DET FÖRETAG SOM HAR DET UTLOVAR PENGAR OCH LYCKA, BARA DU BETALAR DEM HUNDRATALS KRONOR. JAG HAR HITTAT EN SOM HJÄLPT MIG GRATIS, MEN HON KAN KANSKE INTE SÅ MYCKET OM HUR MAN KAN FÅ KONTAKT MED ANDRA SIDAN. SKULLE BLI GLAD (OM DET ÄR DET RÄTTA ORDET) OM DET FINNS NÅGON SOM KAN HJÄLPA MIG SOM LEVER PÅ SOCIALBIDRAG? ATT PÅ NÅGOT SETT FÅ KONTAKT MED MIN 18-ÅRIGA SON? FÖRSÖKTE MED Tarot LASSE MEN HAN SKULLE HA BETALT OCH KUNDE ALDRIG TÄNKA SIG ATT GÖRA NÅGOT PRO BONO. JAG HAR GJORT SAKER IBLAND AV MITT GODA HJÄRTA DÅ JAG VET ATT DEN PERSONEN KANSKE BEHÖVER DET JUST DÅ OCH HAR INTE TAGIT BETALT. EN SAK TILL ANG MARCOS VON RING MAN SER ATT DET ÄR ETT FÖRETAG OM MAN KOLLAR HUR UPPLÄGGET ÄR PÅ BREVEN. KANSKE DET FINNS EN MARCOS OCH KANSKE NÅGON BLIVIT HJÄLPT, MEN JAG TROR INTE DET I DETTA FALL. ANETTE
Det gör mig väldigt ledsen att höra om människor som skor sig på andra.
Finns där inga andra vägar att komma i kontakt med din son än via medium?
JAG VET INTE OM HUR JAG SKA GÅ TILL VÄGA. JAG VET BARA ATT JAG BEHÖVER SVAR OM VAD HAN SKULLE GÖRA I HELSINGBORG? JUST NU ÄR JAG ARG (GÅR EJ FÖRKLARA) PÅ MIN SON ATT HAN VALDE ATT DÖ INNAN HAN SKULLE FYLLA 19-ÅR, MAN PLANERAR JU HUR LIVET PÅ ETT UNGEFÄR SKA VARA OCH NÄR MAN SKA DÖ. MEN DET SKA FINNAS DE SOM HINDRAR ATT DET SKA FÖR TUNG BÖRDA NÄR VI KOMMER TILL JORDEN. DET HAR DE MISSLYCKAS MED NÄR DET GÄLLER MIG. JAG HAR VARIT MED OM OCH MER ÄN JAG KLARAR AV. OCH JAG LEVER BARA FÖR ATT MINA BARN FINNS OCH HAR JAG BARA 1 KVAR(BARN). VAD VAR PLANEN MED DET? VARJE GÅNG JAG ÄNDRAROCH BÄTTRAR MIG SÅ FÅR JAG NYA SAKER PÅ EN GÅNG, INGET ANDERUM HÄR INTE. UTAN DIREKT MED SVÅRIGHETER OCH TRAUMAN. JAG KÄMPAR I VATTNET FÖR VEM OCH VAD? INTE FÖR MIG MEN JAG HAR INTE SÅ MYCKET ATT VÄLJA PÅ FÖR MIN DOTTER ÄR VIKTIG. JAG KAN INTE GÖRA SAKER FÖR MIG SOM ALLA TJATAR PÅ ATT JAG SKA GÖRA. ANETTE
Jag förstår att det känns väldigt tungt för dig. Jag kan inte sätta mig in i din situation, men jag kan försöka.
Jag tror att du ska försöka ändra på din frågeställning och inte koppla ihop din sons död med dig personligen. Han var precis på väg att träda in i den myndige och vuxna människans liv, men han valde att inte göra så, utan att gå vidare till den andra dimensionen. Det är hans val och har inget med dig att göra.
Vi går alla ner till jorden för en speciell uppgift och för ett speciellt syfte. Vi har några bitar klara med oss när vi går ner hit i våra kroppar, detta är dessa bitar vi inte kan undvika. En del kallar detta för ödet.
Det finns en mening med allt som sker och jag skulle vilja råda dig att försöka gå vidare med din mening med ditt liv. Även om man är en god förälder så lever man inte genom sina barn, utan man har ett eget liv med ett eget syfte. Vi har alla våra "läxor" som vi måste lära oss för att vi ska kunna gå vidare i våra själars utveckling.
Jag skulle rekommendera dig att ta kontakt med sajten Personlig Utveckling.
[