såg ni Pehr Trollsveden?
Hej! Igår hade jag sådan tur att jag råkade sätta på tv:n just som Pehr T. skulle lägga tarotkort i något slags caféprogram på tv. Han spådde först vädret, det skulle bli bra i maj, juni sämre och juli riktigt bra. (Väder är väldigt svårt att spå enlligt min erfarenhet, fast sämre än smhi blir det ju sällan
)
Sedan spådde han riksdagsvalet i höst. Borgerliga blocket skulle vinna, men det skulle bli många turer innan dess. Någon skandal med en kvinna inblandad (minns inte vilket block) någon skulle avgå och lite sånt.
Lite kul att se var det, även om allt ska gå så snabbt på tv att det just inte hinner bli några förklaringar.
Vi får se hur det blir! Vad tror ni?
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Nej jag såg inte detta.
Får jag bara fråga om han såg vädret i tarotkorten?
Förresten vad gäller riksdagsvalet, så kunde det vara en kul grej om vi här inne kunde lägga några kort. Kanske vi ska göra detta 
#1 Kul tanke ang. korten och riksdagsvalet Morgaine 
/kram Spanaren
#1 Ja han såg vädret i tarotkorten Jag tror han hade Solen på juli.
Vore kul om vi kunde lägga för valet! Jag har också fått att det är mycket med kvinnor i valet. Däremot är jag inte helt säker på utgången. Båda konstellationer verkar lite besvikna. Kanske det händer lite oväntade saker runtom? (med kvinnor inblandade)
Nix. Såg inte det. Men det går kanske att se igen någonstans. Den som söker han finner *hehe*
Jo, jag såg honom där. Han lade ju kort när Victoria och Daniel skulle få barn. Men jag minns ej vad han sa.
Den första seansen jag var på var med Pehr. Ojoj, det är längesedan nu.

Vilken kanal gick det på?
#6 4:an tror jag
#5 ja, just det, Victoria o Daniel skulle få bäbis i årsskiftet 2011 - 2012 vill jag minnas.

Här är det, jag kan inte länka, kanske nån annan kan gå in och göra det. Jag har inte tittat på det själv än - ska göra det senare
www.tv4play.se/noje_och_humor/forkvall?videoId=1.1493920 href="www.tv4play.se/noje_och_humor/forkvall?videoId=1.1493920" rel="noopener noreferrer" target="_blank">