Söndag 7/2
Godmorgon!
Vaknade vid kl 7.00 Steg upp och började att röja bland papper, skrivit ut från datorn, tog bort saker på datorn som legat länge och tagit energi, ordnat i pärmar.
Nu är det skönt att jag tog tag i detta.
Ska iväg till jobbet en sväng och se hur det är där. Ska börja jobba på tisdag.
Önskar att solen tittar fram idag.
Håller på att läsa alla böcker av Anne-Lise Boge i kategorin Malin på Granlunda. Dom är så bra. Igår läste jag ut en bok i sträck.
Ha en avslappnad söndag allihopa där ute.
Kram
Hej Linda och alla andra :-)
Toppendag med sol och ca 7 grader kallt.
Morgonprommisen med vovven var mer än skön … ljuvlig alltså 
Ha det/ kram Spanaren
Godmorgon Linda-E och alla ni andra 
Själv har jag bara varit ut en sväng och fyllt på fröautomaten, där går minst ett halvt kilo frö om dagen. Men det är de värda, jag älskar att titta på dem.
Mina två yngste söner var hemma här en sväng igår, den större har ju precis förlovat sig, så det var första gången jag träffade henne. Det var en jätterar tjej på alla sätt och vis. Nu är det bara den yngste (han blir 21 år iår) som inte har skaffat sig stadigt sällskap. Vad jag vet, hihi. Men egen lägenhet och jobb har han.
Här ska bli en lugn dag, vad jag vet, med lite småplock, får nog köra inom affären sen. Fast röja bland papper borde nog jag också göra.
börjar bli lite trångt igen på skrivbordet.Veckan som kommer är det eftermiddagsskift på jobb som gäller.
Ha en skön söndag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God förmiddag allesammans 
Min morgon började tidigt innan övriga familjen vaknade…
Jag började min dag med ett yogapass, och meditation…härligt.
ha en fin söndag
Hejhej alla!! Jobb här idag med men en mycket luuugnare dag idag förhoppningsvis… :) Här e kallt och friskt och snöigt, lite grått men vackert :)
#4 Haha Pagan, -när katten är borta dansar råttorna på bordet…
Njut av din lediga vecka!!
Kram!
Godmiddag alla godingar !
Igår var jag ute och gick och hade som mål Coop Forum. Tänkte att jag kunde ju hämta ut pengar där, och hade det egentligen bara som mål.
Men ni vet ju lätt det är att befinna sig i ett stort köpcenter och inte gå in!
He he………
Jag tänkte att jag behövde faktiskt en ny blomma till köksfönstret eftersom den gamla hade tagit slut. (katten välte ner den på golvet)
Jaha, när jag ändå var inne så kunde jag ju lika gärna gå omkring och spana lite. Och då fick jag syn på att mitt favvoporslin reas och säljes ut. Huga! Jag köpte fyra stora tallrikar och två små för några veckor sedan och tänkte jag skulle köpa lite mer när jag fick ny lön. Men nu säljer de ut alla tallrikar och muggar för 10 kronor styck! Jag plockade på mig några tallrikar och en kaffemugg för att testa. Idag ska jag dig igen och plocka på mig så att jag får sex stora och sex små tallrikar och fyra kaffemuggar. (jag har egentligen kaffemuggar redan)
Så nu får ni hålla tummarna att det finns kvar så att jag kan komplettera !!!
#6 Ett sånt kap! Låter ju perfekt om det var rea, såklart man inte kan låta bli då :)
# 7 - Nu är det inhandlat. Skulle vilja ha sex djupa tallrikar också, så har jag en "halv" servis.
Det blir nog en runda till i morgon!