Lördag 6/2
Godförmiddag!
Ja, Spanaren, jag tror att vi är mer nattmänniskor här. I alla fall jag 
Solen skiner idag men det blåser väldigt hårda vindar. Och med temperaturer kring noll grader blir det väldigt kallt.
Det känns som jag behöver vila idag…………
Vi får se vad det blir av denna dga. Kanske blir det en promenad trots blåsten.
Ha en bra lördag!
Morgontrött är bara förnamnet! ;) Fast nu är det ändå dax att släpa sig iväg till jobbet. Blir en låååång jobbhelg och jag känner mig trött redan nu… Men jag är ändå glad för jag har en sån bra känsla i magen att allting ordnar sig till det bästa… :)
Ha en fin dag alla så hörs vi här inne under dagen!
Kram!
God förmiddag allesammans 
Här ska förberedas inför kvällens fest…
Ha en härlig lördag alla
Ni vet väl att Nillan fyllde år i går … så jag antar att det är en födelsdagsfest som det blir hos Nillan 
Stämmer det Nillan?
/kram Spanaren
#4 ja goa Spanis det stämmer

Godmorgon!
Här snöar det idag men jag ska ut på en promenix. Lägga mig och läsa, pyssla här hemma.
Har redan bakat 2 st sockerkakor. Mums, tänk om jag kunde bjuda er på fika idag.
#1 Vila behövs oxå.
# 2 Du får ha det så bra på jobbet idag. Vet själv att det inte är roligt att jobba på helgerna när alla andra är ledig.
#3 Grattis i efterskott!
Önskar er en härlig Lördag.
Kram
Godmiddag alla 
Jag har gjort lite idag. burit upp ved, eldat. Läst min dotters och en av mina söners bloggar. Plockat ihop lite presenter. Min andre son (har tre söner o en dotter) kommer hit i eftermiddag för att "visa" upp sin fästmö.
Nej inte är jag nyfiken alls
hihi ska bli så roligt. Grabben fyller 23 år i år, och han är rolig, för han kan inte sjunga så bra. Men i en matsal eller dylikt, sjunger han en sång, och en kompis spelar gitarr, för henne innan han sätter ringen på hennes finger. Sen lägger han ut det på facebook.
Börjar tro att det ligger lite småtokigheter i släkten haha.
Ha en skön dag trots kalla vindar, det blåser riktigt kallt idag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Grattis i efterskott Nillan!! Hoppas du hade en fin födelsedag :)
Himmel!
vilka godingar ni är
Tackar och niger fint *ser ni*

Jag ska snart se på Melodifestivalen och äta en semla som är hemmagjord. Tycker inte om semlorna ute i affären eller på konditorierna.
Jag gillar semlor om jag slipper mandelmassan. Och så tycker jag bättre om wienersemlor.
# 14 Nu blev jag nyfiken, vad innehåller wienersemlor??
Wienerdegen är inte samma som vetedeg. Den påminner mera om smördeg.

God kväll, så här snart kl 00.
Jag klev upp väldigt tidigt i morse och körde dotter till stallet, sen åkte jag hem och sov några timmar till 
Upp och åt lunch, och sen åkte jag till jobbet. Kom hem för en timme sen drygt och nu ska jag lägga mig och sova tror jag…
God natt på er!