Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 955 ggr
Elpida
0

God Fredag 5/2!

Hoppas ni alla har en fantastisk fredag hittills.

Måste bara berätta att jag gjorde en läggning för några veckor sedan för min vännina - och fick verkligen en fullträff. Bla visade korten att hon skulle få sitt gamla jobb tillbaka, och en vecka senare ringde de…

Jättekul eftersom det är minst ett halvår sedan jag gjorde en riktig läggning =).

Ha en underbar helg allihop!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

Godmiddag!

Det är fullt upp här idag. Men jag ska ta en liten promenad nu efter lunchen. Solen skiner! Och snön håller på att töa bort, kan ni tänka Glad

[Camio]
0

Hej och godmiddag!

Skönt med fredag även om jag har en lång arbetsdag framför mig… snart lunch så kanske ska man unna sig ngt riktigt gott och kanske skulle man hinna iväg en sväng och köpa ett gott vin :)

Hoppas ni har det bra alla!

[Spanaren]
0

Hej!

Fick från en god vän en tarotkortlek per post idag, så nu har jag en hel del att lära mig Flört /kram Spanaren

Pagan
0

Gomidda´

Grattis Elpida, alltid kul med bekräftelse, jag hoppas att jag i framtiden kan lika mycket.

Morgaine - töväder?? Nåja, du får nog vänta med vårkänslorna ett tag till tyvärr, kollade in SMHI igår, inte så kul. men vi får ta till vara alla glädjeämnen när de kommer. Kram på dig - du har iallafall vår i ditt hjärta.

Camio, blev det nåt vin? Det tycker jag ta mig tusan att du ska satsa på och glöm inte let´s dance i kväll. Hörde att Agneta åkte ut förra veckan fy va trist. Hon var ju jättebra.

Tjena spanaren, kul att du funnit tarotleken lika spännande som vi. Det är en underbar värld att befinna sig i.

Kramar till er alla och hoppas att vi all får en fin fredag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Camio]
0

#3 Då har du mycket trevligt att se fram emot! Lycka till med dina nya kort! Glad

[GunillaR]
0

Det var för blött för promenad, och så har de fortfarande inte plogat trottoarerna så nu är det bara kladd och klafs.

# 3 - Men så roligt att du också har fått en lek. Välkommen till tarotens värld Glad

Glöm inte att fråga här i forumet om du tycker att något verkar svårt och obegripligt. Förhoppningsvis kan vi svara på frågan Tungan ute

NessaInglorion
0

Hej på er!

Här i Stockholm skiner solen och det har varit en underbar dag! Tog en halvtimmes promenad på lunchen och kunde kanppt se mig mätt på de fantastiska vyerna med gnistrande vita fält och klar himmel. Synd att man inte hade kameran med sig…

Har haft huvudvärk i flera dagar nu och den vill inte ge med sig riktigt men jag antar att det har med förkylningen att göra.

Önskar alla en fantastisk helg! Kyss

"Låt själen vara fri"

[Spanaren]
0

Tack tjejer för erat välkomnande Flört /kram Spanaren

Isa56
0

God eftermiddag Skrattande

Veckans arbete avklarad, middag äten och en timmes tupplur tagen Flört sååååå skönt, när man varit uppe sen 4 imorse. Dags att köra lite motion.Tungan ute Dvs. upp och ner för trappan till grovköket för att tvätta.Oskyldig 

Grattis Elpida till en lyckad läggning.

Och Hej Spanaren, Lycka till med din lek. Vad heter den? (Inte alls nyfiken Oskyldig) Flört

Camio hoppas du fått ditt vin. Tungan ute

Nessan hoppas din huvudvärk ger med sig nu till helgen.

Vårkänslor mmmmTungan ute Längtar tills man kan se snödropparna sticka upp sina små. Tidigt, nja när min man friade, frågade han när vi skulle gifta oss och jag svarade till våren.Skrattande Vi gifte oss den 4 Januari,

Önskar alla en skön fredag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

nillanb
0

God eftermiddag Glad

Har yrt runt som en tok städat, handlat och bakat Tungan ute

Så nu är jag redo för kalaset i morgon kväll.

Nämen Spanis är du här, kul Glad

ha en skön fredagkväll Kyss

[Spanaren]
0

Vet inte vad leken heter.

Mörklila på baksidan med ett gult kors och en röd ros.

Tittade på Stora Arkanan men alla namn stämmer inte?

Nillan hej, hej Flört /kram Spanaren

[Linda-E]
0

Elpida, jätteskoj för dig. Visst blir man glad och helt uppåt när man får respons efter ett tag att det stämt.

Spanaren, härligt nu har du mycket spännande framför dig med dina tarotkort.