Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 729 ggr
[GunillaR]
0

Dagens hälsning 3/2

Godförmiddag!

Här har det kommit väldigt mycket snö ( i Skånemått mätt) och det snöar lite fortfarande. Barnen på gården har jätteroligt med sina pulkor.

Men vad är detta?

Undrar forfarande om den globala uppvärmingen.

Idag ska jag försöka få in några artiklar. Hoppas det inte klyddar idag.

Annars måste jag ut och handla lite förnödenheter, men jag nöjer mig med vår affär här. Har ingen lust att pulsa i snön på trottoarerna.

Ha en bra onsdag!

[Camio]
0

Här har jag precis pulsat genom stan för att komma till jobbet. Har kommit massor med snö här igen också vilket är sällsynt. Men jag gillar det ändå för det blir ljust och vackert… så länge det nu varar :)

Önskar er en kanonbra onsdag!!

[Linda-E]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godeftermiddag!

Hos mig har det inte kommit någon snö idag men läste precis att det är på väg norröver.

Jag har väntat på vaktmästaren i 2 veckor nu, jag vill få ordning här hemma, fått ringt han 3 gånger. Hmm…

Jag går en kurs nu så jag har gjort en övning idag på en tjej och det blir en till övning ikväll på distans. Det är jättekul.

Väntar på att en arbetskamrat ska komma till mig, ska väl snacka skit och skratta. Ska bli så kul.

Få se om jag tar mig i kragen och går ut en sväng senare. Skönt att sitta inne också.

Ikväll blir det att se Det okända.

# 0 Roligt med nya artiklar Gilla.

Önskar er en härlig dag.

Kram LInda

Elpida
0

Jaha, snö och mera snö… Jag försöker inbilla mig att det är för att grundvattnet ska stå högt så det klarar av även en riktigt varm sommar… =).

Ikväll blir det middag och lite hemma-spa med tjejerna på jobbet=)

Må så gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

nillanb
0

Åhhh så trött jag är !

Jag skottar och skottar och….

Just nu värker det över allt.

Men underbart vackert är allt det vita luddiga.

Ha en skön kväll alla

[Jeremina]
0

En mycket god sen kväll till er alla….här har det varit runt 12-15 minus Glad

[GunillaR]
0

Natti natti zzzzzzzzzzzzzzzznark