Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1056 ggr
Soffe
0

Godmorgon 1/2

Härmed Önskar jag er alla en ny Trevlig vecka och en ny Bäst månad Glad

För övrigt. Ja snön ger inte med sig precis. Det kommer mera….

Ska iaf ner till stan en vända i em. Ser jag fram emot Tungan ute

[Linda-E]
0

Godmorgon!

Jag var uppe vid kl. 7.00 idag.

Snön faller sakta ner och det är minus 19 grader. Tur att snön kommer nu och inte i mars. Få se det positiva i det också. Plus att det blir mycket vatten i sjöarna och åarna, med risk för översvämning kanske i vår.

Idag ska jag till stan och göra lite ärenden.

Får besök lite senare idag, ska bli trevligt.

Önskar er alla en härlig måndag.

Kram

nillanb
0

Godmorgon på er allesammans Glad

Jisses så mycket snö det har kommit!

Vår luft/värme pump på första våning har lagt avGråter,

jag fick plocka fram konvektorelement för att få upp lite värme.

ha en bra måndag

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Har sovit som en stock inatt, och lääääänge Cool

Det har tydligen kommer mera snö men just nu är det uppehåll.Det är inte längre så kallt, kanske det ligger precis vid nollan eller en grad plus.

Idag blir det en tango med snabeldraken. Måste göras.

Ha en bra måndag och den första i månaden.

Pagan
0

Goodafternoon everyone - did you all had a nice day?

Jag kan inte fatta att det redan är februari. Hej och hopp va det går mellan .. och lår. Nyss var jag ju på julrean..hmm. Kanske lite alzhimers light? Nåväl här är det full snökalabalik. Inte en skottare som hinner med. Hoppas Isa kom iväg ordentligt imorse. Själv kunde jag knappt lämna gården. funderade på att sjukanmäla mig p.g.a oframkomlighet, men så var det ju det där med karensen.Tungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Linda-E]
0

# 3 Gilla, dansar du tango?? Häftigt.

#4 ja, tänk om dom kunde slop den där jäkla karensen för oss.

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godkväll i stugorna Skrattande

Karensdagar borde vara förbjudna, vi får starta ett parti: Slopa karensen, jag tror vi får många rösterTungan ute

Jodå nog kom jag iväg allt, kom lite lite fint snöfall. Men det var inga problem att köra. Flört(nu har jag det så lyxigt att alla pengar lägger jag på min älskade bil en stor tung suv med dubbdäck och fyrhjulsdrift.Tungan ute)Ska nog rätt mycket till innan jag sitter fast. Men det är klart jag kan ju kana av vägen förståssObestämd Får se hur det blir imorgon, eller kanske snarare vid två-tiden när jag ska hem igen. Skulle ju komma en omgång till imorgon upp till 2 dm om man ska tro kvällsposten. Jaja Det blir att ta god tid på sig så går det nog bra. Fick iallafall nya bromsklossar på bilen idag, plus att han lagade en punktering på bakhjuletFörvånad Tyckte väl den var lite "gungig". Och jag blev 1500 kr fattigare,Foten i munnen

Ha en skön kväll och ta det lugnt i trafiken ni som måste ge er ut. Så här såg parkeringen på jobb ut i onsdagseftermiddag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

# 5 - Ja, jag har dansat tango med snabeldraken Flört

Pagan
0

Snabeldraken?? Är det pojkvännen?? Trodde du var singel Gilla

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0