Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 785 ggr
[GunillaR]
0

Dagens hälsning 30 januari

Snö snö snö och snö………..

Vart tog den globala uppvärmningen vägen?

Godförmiddag förresten!

Jag har sovit som en stock och det var skönt. Fast nu ska jag ju ut och handla om någon timme. Hoppas att bussarna går som de ska. Det snöar inte nu men det har kommit massvis från går eftermiddag till inatt.

Ha en bra lördag!

nillanb
0

Godmorgon på er Glad

Nu har vinter kräksjukan lämnat oss, men en dunder förkylning kom i dess ställe Förvånad.

Jag önskar er en fantastiskt fin lördag

hakanssa
0

HEJSAN!!

OJDÅ!!! så mycket SNÖ och BLÅST. Mer insnöad än vanligt idag. men så brukar det ju vara på Österlen:)

Önsakr ALLA en underbar helg.. //Å.H

[Camio]
0

Här är såå vackert och soligt idag! Känns helt underbart att ha en helt ledig helg framför sig och en skön kväll men en väninna som jag ska ut och käka med, ta ett glas vin och babbla tjejsnack :) Myyys!

Hoppas ni alla för en härlig helg och glöm inte att hälsa på fullmånen ikväll… Flört

Pagan
0

Goddagens allihop

Här är kallt så in i…men solen skiner och det är väldigt vackert. Tänkte göra makrill i dag till middag. Min svägerska kommer över och hon vill bestämt ha spenat till. Hur brukar Ni servera makrill?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Godkväll alla Skrattande

Idag har jag farit runt lite överallt, varit inne i Klippan och shoppat lite, kläder på rea, lite garn, band och knappar. Sen hade vi gäster, sen blev det att tvätta, bada och baka lite. Nu tittar jag på termometern och ser att det är MINUS 20 grader ute.Skrikandes var ute en kort stund och fy mina stackars händer, man är ju dum som inte tar vantar på. Skäms

Ha en skön kväll (det som nu är kvar av lördagen) och sov gott sen.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻