OT -Var kritiska!
Jag håller på att göra min hemsidan om min konst till så attraktiv som möjligt för den som vill ha något tecknat eller målat.
Det bästa är ju att fråga dem som besöker sidan och ska börja värdera vad de ser, om det verkar något intressant.
http://www.gillasart.onatima.se
Ärlig kritik!

Tycker att din sida är fin och konkret. Den som söker få en tavla målad så som du beskriver torde hitta det den söker. Kanske det saknas en "tillbaka-knapp" på en del sidor poch kanske det skulle vara bra om listen med de olika valen fanns kvar på varje sida?
Du gör fin konst! Blir sugen på att ta fram konstnärer i mig själv igen, det var länge sedan nu!

Håller med #1 ang listen med valen.
Har du medvetet undvikit att skriva ditt namn? Själv tycker jag det är skönt att ha ett förnamn på den person jag ska kontakta och kanske göra affär med.
I övrigt är sidan jättefin - och tavlorna också förståss!!! Blev även jag sugen på att plocka fram målargrejerna igen =).
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Bra tips med detta om listen ska följa med på alla sidorna. Det fixar jag. Ja, varför har jag inte mitt namn med???? Har ingen aning, men detta går ju att ändra på 
Jag tycker sidan är bra upplagd, dock med samma anmärkning som de tidigare att det borde finnas en tillbaka-knapp, samt att menyn borde följa med hela tiden.
Sen var det bara en grej till som jag vill anmärka på och det är att ddet är svårt att veta vilken tavla som hör till namnet när man till exempel går in på "Till salu". Kanske borde ha med en bild på tavlan/tavlorna som är till salu vid respeltive namn? ^-^
Lycka till med målandet!
# 4- Du har rätt med "Till salu" - det är helt galet och otydligt.
Jaha, då är det dags att kavla upp ärmarna och sätta igång då!
Tack för hjälpen