Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 606 ggr
Isa56
0

Godmorgon 25 Januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon alla härinneSkrattande

Brr, termometern visade minus 13,6 ute och 18 grader inne. Så det blev att få igång braskaminen. Har hämtat in soptunnan som blev tömd imorse och varit ute med hunden, han tycks inte lida av kylan, pälsklädd som han är.Flört Jobbar eftermiddag denna vecka. Skönt med några timmar för sig själv så här på förmiddagen (min man har "Fibro" så han tar det väldigt lugnt på morgnarna)

En vinterbild på vårt paradisträd.

Ha en skön dag i kylan

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

berobe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja - godmorgon!

Jag är "lite offside" i cybervärlden till och från just nu - därav min tystnad. Jag får läsa in trådarna senare. Men ljus och kärlek till alla!

Isa56
0

"Berobe" Vilken jättefin bild du har lagt in, den tycker jag om.Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Idag är det väldigt kallt här i Malmö också. Kylan tycks ha tagit ett järngrepp över Skåne just nu. Brrrr!

Och jag som börjar längta efter våren!

Idag tänkte jag vara riktigt produktiv. Så kan kanske inte syns härinne så väldigt mycket.

Ha en bra måndag!

Soffe
0

Goddagens!

Hoppas ni alla får en bra ny vecka framåt. Ikväll ska jag ner till gymmet o få lite hjälp av en träningscoach.

Tjing Pling

[Linda-E]
0

#3 Gilla, vilken fin hemsida du har gjort. Vackra katter.

nillanb
0

Godkväll

Himmel viken dag det blev !Skrattande

Jag hade massor att jobba igen här hemma efter helgen…

Men så blev det inte.

Äldsta dottern kom med sina två-åringar och det blev shopping och barnlek massor av skratt några tårar och nu hemkommen efter min nioårings karate träningTungan ute känner jag mig lite spak i fibro kroppen,

Men vad gör väl detCool

fridelfina
0

Ja, godkväll!

Har varit i skolan på föreläsning, mediterat en kort stund, gjort min lektion i tarotkursen, hämtat barn på deras skola, kört ett barn till stallet, det andra barnet har jag tagit till stan och provat och köpt beg. snowboardskor till, sen på hemvägen letet födelsedagspresent till maken på tre affärer och hittade tillslut det jag letade efter!

Å nu sitter jag och slösurfar lite, ska strax gå och lägga mig - maken börjar tidigt i morgonbitti så barnen och jag ska upp och sjunga vid fyratiden! Skrattande men så får vi gå och lägga oss en stund igen innan vi går upp på riktigt!

nillanb
0

Himmel vad kallt det var att gå sista rundan med hunden Förvånad

-16,4 och knäna var så stela av kyla att de var oböjliga…

Gubben tar alltid sista rundan på med hunden på helgerna Skönt!.

Men under veckan är jag ensam, för han är bara hemma under helgerna… och då måste pallra mig ut, bra att hunden är av större modell för jag är aningens mörkrädd SkämsSkrattande