Osho zen tarot!
Lägger kort, för dem första 4 personerna som skriver ett inlägg på den här "tråden" 
Skicka bara din fråga, så får du svaret när jag lagt klart korten..
Hej där! Då var nog jag den första denna gång. Dra gärna ett kort för mig. Min fråga är: Vad kan jag göra för att förbättra en krånglig situation jag befinner mig i?
Mvh Camio
Oj då blev jag trea 
Jag undrar om du kan se någon utställning för mig inom överskådlig framtid. (Jag är bildkonstnär)
Tackar på förhand 
ja, det är en till som gärna får ställa en fråga också Svarar snart, på er andra oxå!
Jag tar gärna emot lite vägledning om kursen jag väntar på att få komma med.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Har ni andra fått svar?
Nej- inget svar hittills.
Väntar här med… :)
Ok. Bara undrar.
#7 Tror det gäller mer buddah's teori men e inte helt säker gå in på www.google.se o försök hitta mer info om de om du vill 
#1 Vad kan jag göra för att förbättra en krånglig situation jag befinner mig i? hmm du verkar på något sätt ha en jobbig period? du trycker ner dig själv på något sätt du kanske inte märker av så mycket.. du måste starta om från början säger korten helt enkelt, det som gått dåligt behöver "Återfödas"
#2 Jag önskar få svar på hur det kommer bli med min ekonomi under våren? Korten säger att om du har ett jobb eller, vad nu som ger dig pengar i ditt hushåll måste håvas in utan stress och för mycket kontroll… ta ett djupt andetag och tänk att det går bra så blir det bättre än att vara stressig och kontrollera jämt (bara ett tips) Antagligen blir din ekonomi okej, fast du borde följa kortets råd
#4 Jag undrar om du kan se någon utställning för mig inom överskådlig framtid? Ja kanske men det känns som det kan hända något som skulle kunna förhindra utställningen, att du skjuter upp eller något skjut, aldrig upp sakeer till någon annan dag, den dagen är du bara äldre och då känns det bara jobbigare!
#5 Du har påbörjat något nytt o behöver insparation inspiration* gå till "Källan" den väntar på dig… du behöver itne ens gå hemifrån för att hitta den! "Källan" finns inom dig när du börjat finna den kommer "källan" visa vart din riktiga pontential finns och när du "vilar" vid källan kommer den leda dig till din riktiga begåvning! det finns allt inom dig!
# 4 - Tack!
Det som skulle kunna ligga till hinder är nog jag själv. Ju mera jag tvekar desto längre ifrån utställningen kommer jag. Det gäller alltså att gå in för detta till 100%.
Va svar #5 till mig eller?
#1 Tack!! Ja det kan absolut stämma. Skulle behöva starta om från noll… problemet är nog bara att jag inte vet varför och var det gick dåligt från början… Men helt riktigt är att jag behöver verkligen se på mig själv på ett annat sätt! Tack för tolkningen!!