Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 684 ggr
[GunillaR]
0

Dagens hälsningar 21/1

Goddagens!

Hoppas att allt är väl med er alla. Och att Nessa går till doktorn *blink*

Vädret här, ja kanske kanske solen kan komma fram. Det ser ljust ut i molnen. Fast det kanske bara är ett önsketänkande.

Ha en bra torsdag!

Pagan
0

Goddagens på er. Här är det lite småkallt och blåsigt. Har precis fått veta vad det var i den blå påsen, nu slipper jag fundera mer på det, pust. Uppdaterar mig i the secret - ibland måste jag påminna mig genom att läsa på. Kramis denna magiska torsdag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Camio]
0

Hej alla!

Ah, the Secret var ett tag sen jag läste igenom. Kan vara dax att slänga ett litet öga i den boken igen… finns så mkt som man behöver och vill ha Tungan ute Tack för tipset Pagan ;)

[GunillaR]
0

Godeftermiddag!

Har precis varit ute på promenad. Molnen skingrades och det blev kalla nordanvindar istället, brrrrr. Men det var i alla fall skönt med promenaden.

Sååå…..nu ska jag fundera på om jag ska slappa av i soffan med en bok eller om jag ska vara produktiv. Ähhhh jag tar boken!

He he!

Ha en skön torsdagskväll!

fridelfina
0

Kallt och rått väder det varit idag. Har fått en massa saker gjorda så jag är nöjd, men känner det som om jag bara åkt åt alla håll och kanter idag. Fast ibland behövs det så bättre få allt gjort på en gång!

Håller med om att det var skönt att få veta vad den hemlighetsfulla blå påsen innehöll Skrattande

Önskar en god kväll till er alla