Förslagstråd till sajten
Här lägger jag in en tråd där alla kan komma med förslag och önskemål om innehållet i sajten. Sajten är ju inte så gammal så det kanske är en bra tid att känna efter vad vi vill och vad vi kan göra.
Det finns ju många ämnen som ligger nära Tarot och som kan vara intressanta.
Hur kan vi bli bättre?
Vad tycker du?
Om jag får säga min mening även om jag är Medarbetare här så tycker jag att det räcker bra med den meny som finns. Det viktigaste är nog att ha ett brett och intressant område inom tarotvärlden med allt vad det innebär från att lära sig och på vägen fram i lärandet o så.
Om man ska bli en bra tarottolkare så måste man också lära känna sig själv och hur krafterna fungerar. Det är ju många ämnen som är sammanlänkade med taroten, en del ämnen är direkt sammankopplade och en del ämnen finns vid sidan av som komplement.
Till exempel så kan man under en tarotkonsultation även få besök av någon ande, eller uppleva att man får hjälp någonstans ifrån.
Det är ju också viktigt att man öppnar upp sig och har en ren kanal när man tolkar.
En tråd med personlig utveckling där vi kan bolla om känslor som dyker upp inom oss.
Lite andlig/medialt utvecklings diskutioner kanske kan vara något.
Här vet jag Morgaine att du har mycket kunskaper…
#2 Men det är ju det jag skrev om att allt vad som innebär från lärandet och framåt. Har liksom inte skrivit att det bara ska handla om korten!
Jag är ingen tarotmänniska men kanske jag kan lära mig. Soffe kan du lägga några kort åt Bus-tanten…hihi
??
#6 Nästa gång du är snäll så kan jag väl göra det

# 6 - Va!!! Är du busig????
#8 Att hon är! Hehe..
Då blir det väl aldrig då för busig måste jag bara vara..hihi 
#10 Klart du måste det
Skriv en fråga till mig i PM, så kan vi väl ordna det!