Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 687 ggr
[GunillaR]
0

Hälsningar 17 januari

Tänkte säga godnatt innan jag gick till sängs.

Nattinatti

Isa56
0

Nattinatti, Skrattande Här är en till som snart ska gå till sängs.

Sov gott

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

nillanb
0

Godmorgon på er Glad

Jag önskar er en härlig dag

Pagan
0

Godmorgon hoppas alla sovit gott. Att era drömmar varit närande och goda så att denna söndag går i hälsans tecken. Kramisar

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Har sovit som en stock. Hade en sådan huvudvärk igårkväll, men tack och lov är den borta nu.

Idag kommer sonens familj hit på middag, så jag ska snart ge mig ut på köpcentret för att inhandla diverse ingredienser.

Vädret är tråkigt, mörkt och mulet.

Ha en skön söndag!

Soffe
0

Hoj!

Börjar ni er dag med att gå o lägga er :-D ..Jodå jag hajar varför ;-)

Är lite trött just nu. Ska lägga mig på soffan och vila en stund. Ja vädret är inget vidare idag. Det bara blåser typ :-/ Vill ha sol!

Ha nu en mysig söndag allihopa!

[Linda-E]
0

God kväll.

Haft fullt upp hela dagen med mig själv. Arbetat och insett en hel del om mig själv. Mycket nyttigt att ta en stund för sig själv från allt som pågår i vardagen.
Varit ute och promenerat, det har snöat lite här idag.
Sett lite på skidåkning på tv, jag gillar sport.
Suttit och skrivit lite vid datorn.

Ha en trevlig kväll. Kram Flört

[GunillaR]
0

Godkväller!

Dagen har varit trevlig. Det blev först en promenad och sedan blev det mat, flygande Jakob. Mycket uppskattat.

För sonsonens del blev det mycket med katten. Han tyckte det var jätteroligt att leka med katten och katten verkade trivas.

Nu är disken klar och jag sitter i TV soffan för resten av kvällen. Har en huvudvärk som jag inte blir av med. Trodde jag skulle sova bort den inatt men den poppade upp igen.

Då önskar jag en godnatt och suss gott Glad

fridelfina
0

Har haft födelsedag idag! Det har varit ett firande i lugn och fin takt. Bara fika och tårta med några släktingar som kom.

Ska börja den nya terminen och sista, i morgon.

God natt på er!