Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 925 ggr
nillanb
0

Dagens hälsning 15/1

Godmorgon mina vänner Glad

Mmm jag har sovit gott i natt!, efter yogan i går kväll , det var så skönt att komma igång igen efter ledigheten.

Så var fredagen här..

jag önskar er en rofylld dag

berobe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Även här har natten varit lugn. Idag plockas Jul/Nyår in. Sista bjudningen igår - och nu bär det av till Värmland några dagar. Ha alla en fin fin dag!

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Det blev sent inatt och jag har sovit som en stock. Dagen har många sysslor som ska vara gjorda så det är bäst att sätta igånr.

Det är väldigt mörkt och mulet idag, solen från igår är borta.Ser ut att kunna bli snö.

Ha en trevlig fredag!

[Linda-E]
0

Goddag!

Gullig kisse.

Jag sitter och läser så huvuet blir fullpackad med information.

Igår kom målaren hit så det är full fart med spackling, målning och sånt. Det ska bli så spännande att se resultatet till veckan.

Det blir en lugn dag här. Väntar tills ikväll till Lets Dance.

Ha en trevlig fredag.

Kram

Pagan
0

Ääääntligen fredag - lets dance oxå - kanonbra - bara två dagar till måndagTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Camio]
0

Godeftermiddag alla!

Har precis kommit hem från första repetionen med kören… har varit så kul. Ska hem till en väninna ikväll och vi ska göra något så knasigt som att stoppa korv, japp, på riktigt! De ni ;)

Pagan
0

Hur går det Camio, är det en trevligt gäng? Det är väl inte för körslaget eller??

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

# 5 - Ja hur är det med den saken Camio. Du får hojta när vi ska slå på TV apparaterna! Tungan ute

[Camio]
0

Näe inte körslaget, men kören på Göteborgs Operan :) Vi repar Wagers opera Mästersångarna från Nurnberg som har premiär i april :)

[Linda-E]
0

#8 Så roligt att det går bra för dig. Du måste va bra på att sjunga opera du. Har du varit med i tv någon gång??