Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 603 ggr
[GunillaR]
0

Dagens hälsning 14 jan

Godförmiddag!

Här skiner solen och temperaturen ligger på någon plusgrad, så idag blir det absolut en promenad.

Sen blir det mycket jobb framför datorn. Katternas hemsida och nya artiklar till sajten.

Ha en bra dag!

Isa56
0

Godmorgon Morgaine och alla ni andra. Skrattande

Snuvan har gett mig sig, så nu smyger jag jag in och hoppas att "förkylningsallergin" mot datorn inte kommer tillbaka.

Vädret är strålande, solen skiner och ca -2 grader. Lite kallt i vinden men skönt. Har varit ute med lite mat till fåglarna och kaffe till mig själv. Vi har ju lä vid uterummet, så bra påklädd är det skönt att sitta där en liten stund på morgonen innan det är dags med mat, och fixa för jobbet i eftermiddag.

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

NessaInglorion
0

God morgon blir det för mig (nyvaken). Flört

Febern börjar ge med sig och jag kraxar inte lika olycksbådande längre. Tur det för jag ska på 30-årsfest i helgen och den vill jag inte missa. Skrattande

Snön ligger kvar här, några minusgrader. Blir en promenad ner till affären om en stund. Blir galen av att bara vara inomhus.

Önskar alla en fin torsdag!

Kram

"Låt själen vara fri"

nillanb
0

Go mitt på dagen !

Härligt solsken och bara fyra minus grader härligt.

I kväll startar yogan efter jul uppehållet, underbart jag längtar!

ha en riktigt skön dag alla Skrattande

[Camio]
0

God middag!

Ledig i fyra underbara dagar så nu ska jag sköta om mig själv, göra saker jag må bra av… och fixa lite hemma. Myyys! :)

fridelfina
0

God dag! Skrattande

Här börjar hemtentaskrivandet luta åt sin ände, men trots det har jag ett 3 sidigt PM som jag bara tappat ork, fart, lust och tankar om. Måste ta mig en stor paus och tanka energi i andlig och fysisk form, äta och vila, rensa hjärnan så nytt kommer in.

Vädret är jämngrått och rätt tungt, antar att det blivit några grader varmare.

En skön fortsättning på dagen önskas er från Fridelfina