Tarot iFokus

Tarot

Etikett: dagens-tråd
Läst 477 ggr
[GunillaR]
0

Dagens hälsning 13 januari

Godförmiddag!

Här håller snön på att töa bort nu. Det började redan igårkväll.

Jag tar det lugnt idag, tror jag fått en magsjuka idag.

Ha det gött alla!

fridelfina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar dig bättring i magen Morgaine!

Här är det skrivande som gäller, sitter med en etikuppgift nu som ska var inne på fredag.

Här är det tjockt dimmigt men solen lyser igenom litegrann, bara sex minusgrader. Igårkväll tog jag ett mobilkort på de vackra grenarna på ett träd utanför vårt hus. Belysningen gjorde trädet så andlöst vackert, men på bilden gav intryck av att vara tagen på våren och trädet (och snön) ser ljusgrönt ut! Skrattande

nillanb
0

Hej på er Glad

Fyyy vad tråkigt med magproblem Rynkar på näsan 

hoppas du kryar på dig snabbt!

Har tagit en långpromenad med hunden i solskenet, men kinderna och händerna var stelfrusna när jag kom in, här låg temperaturen på-18 i morse.

Jag stått och stekt köttbullar på 2 kilo färsTungan ute använder tre pannor samtidigt så det skulle gå snabbare…

ha en skön dag

[GunillaR]
0

Hej och hå!

Det är nog ingen magsjuka utan istället ett nytt bröd som jag började med igår. Stora hela korn och frön är där i brödet, lite för bra för mig. Jag misstänkte att det inte var sjukdom eftersom jag inte känner mig speciellt sjuk, bara uttömd, he he.

Men men, det är ju bra med en utrensning då och då.

Pagan
0

Va bra Morgaine ofrivillig detox - inte illaTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Camio]
0

Ibland kan man få fördelar av sånt man minst förväntar sig :) Tur det inte var ngt allvarligt Morgaine!

Här börjar det skymma utanför fönstret och skymningsljuset är väldigt vackert och nästan lite trolskt… Magi i vardagen :)

Soffe
0

Gokväll!

Här snöar det smått igen. Får väl se hur det kommer hålla i sig. För övrigt är det lugnt här.

Ha en fin kväll alla!