Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 666 ggr
[GunillaR]
0

Dagens hälsning 12 januari

Godförmiddag!

Inatt har det snöat så nu har vi ett härligt snötäcke här. Barnen är ute på gården och åker pulka på de små backarna som finns där.

Jag kommer att jobba med en hemsida för ett katthem här i Skåne. Och när detta är klart så ska jag börja med artiklarna om att möta sin andliga guide.

Jag önskar er alla en trevlig dag.

nillanb
0

Dagens Glad

Jag ser fram emot de artiklarna Morgaine Glad.

NessaInglorion
0

Goddag!

Ligger hemma med feber och ont i kroppen så jag har inte orkat vara på sajten de senaste dagarna. Sover mest och det behöver jag men tänkte bara säga hej och att jag inte har glömt bort er! Kyss

"Låt själen vara fri"

[Camio]
0

Hej och goddag!

En solig och härlig vinterdag. Allt är fortfarande vitt och vackert! Ser ändå fram emot en ledig långhelg som börjar på trsdag och slutar på söndag :) Ska bli riktigt härligt!

Kram på er alla och Nessa - krya på dig!!!

[Linda-E]
0

#0 Ska bli spännnade när artikeln är klar.

#2 Krya på dig!!

#3 Så skönt för dig att få vara ledig så länge. Ta vara på stunden.

Igår var jag till Läkaren och blev sjukskriven denna vecka. Idag var jag till Sjukgymnasten och fick prova lite olika saker. Hon kom fram till att jag har en låsning i ryggen, kanske diskbråck eller en diskförskjutning. Fått en övning som jag ska göra var 3 timme, och se hur jag känner mig sedan när vi träffas nästa vecka.

Får många timmar nu att sitta och fundera vad jag ska göra av mitt liv. Jag måste sadla om kan inte ha det så här. Hoppas jag kommer fram till någon lösning nu när jag blir hemma i lugn och ro.

Ha det bra.
kram