Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 910 ggr
[GunillaR]
0

Dagens hälsning 8 januari

God förmiddag!

Här skiner solen, den var alldeles lysande orange när den steg upp i morse.

Men det är kallt…………hur kallt vet jag inte men det måste vara tvåsiffrigt.

Idag är det tvättdag så jag vet vad jag ska göra.

Jag önskar er alla en bra fredag. (Det är väl fredag!) Jag har svårt för att hålla reda på dagarna just nu Tungan ute

Clary
0

Go förmiddag på dig Morgaine och alla andra.

Här skiner en blek sol bland moln ca -8 och lite vind, ganska ok.

Har också svårt att hålla reda på vilken dag det är men egentligen spelar det ingen roll heller Flört

Önskar er alla en mysig fredag

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Isa56
0

Godmorgon Morgaine, Clary och alla andra Skrattande

Här var -13 imorse ute. Igår hade jag o dotra en jättetrevlig eftermiddag, så roligt att min ringde vid 8 på kvällen för att försäkra sig om att vi inte åkt i diket.Flört Jag fick äntligen tag på ett par hörlurar med mp3 spelaren i den ene luren. Mina sladdar lever farligt på jobb, använder ofta en vass kniv, så sladden är ofta ivägen och hackar i överallt. Nu slipper jag sladdarna. Det var förvånansvärt lite folk där. Idag blir nog lite av varje.

Ha en skön dag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Camio]
0

God morgon och förmiddag! Här är det förnärvarande 11 minus och strålande sol! Sitter och tittar ut över Göteborgshamnen och det är fantastiskt fint ! :)

neeka
0

Hej på er!

Här bara det snöar oavbrutet. Jag kan inte minnas att jag upplevt så här mycket snö tidigare, eller så är det för att jag alltid bott i stan innan och nu bor mitt ute i ingenstans Flört Det är i alla fall vansinnigt vackert ute, men jag har svårt för kylan, det ska erkännas. Men efter en förmiddag på jobbet i stan känns det mysigt med helg här ute i skogen, med brasan tänd och fåglarna vid fågelbordet utanför. Ska fixa lite kaffe och krypa upp i soffan med min virkning tror jag.

Må gott!

/neeka