Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1039 ggr
Isa56
0

Godmorgon 7 Januari

Godmorgon alla Skrattande

Idag hade jag en liten fågel bara en meter ifrån mig när jag var ut med kaffet och lite mat till dem.Tungan ute Det är så fridfullt och roligt att titta på dem när de hoppar runt i trädet, och ibland bråkar lite. De är inte särskilt skygga, vana som de är av att jag är där.

I eftermiddag blir det shoppingrunda till Väla ( stort shoppingcenter utanför Helsingborg) med dotra, med fyra barn är det inte så ofta vi kan sticka från makar och barn och ha en eftermiddag för oss själva, så det ser vi fram emot. Hon var ju sjuk i början av veckan så vi sköt upp det till idag. Ser ut att bli en fin dag om än lite kall.

Ha en skön vinterdag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

nillanb
0

Härlig dag!

Uppfriskande morgonpromenad med knarr under skorna och allt det vita vackra runt mig.

Hunden blir salig av lycka över all snöoch alla härliga dofterSkrattande

Ha en fin dag

[Linda-E]
0

Hej!

Det är så rofyllt att sitta och titta på fåglarna tycker jag. Isa, önskar dig en trevlig shoppingtur.

Här är det nu minus 15 grader. Ska ta mig en promenad till mataffären, börjat att läsa i Du kan hela ditt liv av Louise L Hay. Brukar läsa den 1 gång om året. Fick lite ahauppelvelser. Ska rensa ur mina negativa tankar för dom förpestar mig och hela min kropp, tar ett steg i taget. Har kommit fram till att jag måste även tänka på vad jag äter, ska prova att äta vegetariskt, tycker att det är gott och magen mår bra av det, nu blir det skärpning här hemma.  Ikväll ska jag på massage, ska bli skönt.

Ha det bra allihopa där ute.

Kram

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Lätta moln med en sol som tittar fram då och då över ett vitt Malmö. Fast vi har inte alls så mycket snö och det är inte alls så kallt som uppåt landet. Men vinter har vi i alla fall.

Jag har mycket att göra idag så jag får väl sätta mig ner och prioritera det jag ska göra. Man kan ju inte vara överallt, även om man tror det ibland, he he Cool

Ha en skön…………..torsdag var det idag ja.

Clary
0

Go förmiddag på er

Här är det behagliga -6 lite snöflingor som dalar ner och solen kikar fram. Känner riktigt hur energierna vaknar till liv igen Glad 

Hundvakt vilket innebär en promenad med henne strax sen får det bli lite pysslande inne Skrattande

Ha en riktigt bra dag!

Medarbetare på Feng Shui och Indien

[Camio]
0

God middag!

Här är det kallt som bara den men solen kikar fram så det är riktigt fint nu :)

Ska iväg på en jobbaudition om en stund så jag är faktiskt ganska nervös, så ni får gärna hålla tummarna för mig idag :)

NessaInglorion
0

God middag!

Snöar gör det och det är fortfarande riktigt kallt. Vackert som bara den dock! Glad

Blir nog mest inomhus idag, ska iväg och handla lite senare, middagsbjudning i helgen.

Lycka till idag Camio! Håller tummarna. Glad

Ha en fin torsdag allihop!

"Låt själen vara fri"

Pagan
0

Lycka till Camio. Jag håller oxå tummarna.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Camio]
0

Tack ni e goa!!! Jag fick sångjobbet och det ska bli hur kul som helst!! :)

Pagan
0

Stort Grattis. Kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

WOW !

Grattis!

Clapping Hands

[Camio]
0

Tack!! Nu blir det operakör för mig i vår :)

Isa56
0

Grattis Camio vad kul.Skrattande

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Linda-E]
0

# 8 Grattis och Lycka till med ditt nya arbete. Så spännande och fantastiskt för dig.