Godmorgon 5/1
Här är det stilla väder. Har hört att det ska komma mer snö *brrr* Bara det inte blir sådan bitande kyla igen :-/ Risken finns ju då snö är kallt. Längtar till våren!
Annars händer det inte mycket idag. Bakade nya hallongrottor igår och idag ska jag nog göra nya amerikanska citronmuffins. Mums!
Ha en bra dag alla!
Godmorgon "Soffe" och alla ni andra
Här är det runt -1 och just nu snöar det. Igår hade vi bröllopsdag, en god middag och sen blev vi hemma och tog det lugnt. Ut och köra på hala vägar kände vi inte för, det tar vi sen när det blir lite varmare. Idag blir det kanske en tur till Väla (ett köpcentrum) med dotra, om hon inte fortfarande är förkyld. Hon skulle höra av sig sen.
Önskar alla en skön dag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God morgon Soffe och alla andra.
Låter gott med hallongrottor. Jag är ingen hejare på att baka men äter gärna när andra bjuder, särskilt hembakat. Mina döttrar brukar tävla i att göra godast kladdkaka, så på nyår fick vi kladdkaka med after eight i, det var gott.
Ha en bra dag alla
Godförmiddag alla goingar :-)
Här är det äntligen vitt ute. Det har snöat lite inatt, hoppas det kommer mera 
Idag ska jag till köpcentret och inhandla lite god mat. Nu var det ju en heldag till, hujedamig
. Sen ska de väl vara slut någon gång!
Gardinerna blev sydda och uppsatta igår men inte upplagda, det ska jag göra idag. Jag hade köpt färdiga kanallängder men de krympte i tvätten, så jag fick sprätta upp allting och sätta på veckbandslängder istället, så fick jag lite längd. Men nu ska de väl inte krympa mera.
Det var minsann inte så lätt med gardinerna eftersom jag hela tiden hade en busig katt som gärna "hjälpte till".
Ha en bra dag!
Godmorgon alla 
Vad ni är duktiga både syr och bakar
!
-9 ute… en kylig runda med hunden i morse,
hon älskar snö och alla härlig dofter, så vi är inte helt överens om hur länge vi ska vara ute !
Mmm nu blir det gott med kaffe 
ha en härlig dag
Godmorgon alla fina vänner!
Alla verkar vara uppe och produktiva redan :) Själv har jag fått en härlig sovmorgon och behöver inte börja jobba förrän kl 14.00! Så här sitter jag med en stor kopp kaffe, min dator och katterna som stryker runt benen och är gosiga :) Utanför är det fortfarande snö på taken och mera väntas det tydligen ikväll… Tycker nästan det känns lite mysigt… :) Ha en fin dag alla!
Hade fel. Det är svinkallt ute 
Godeftermiddag!
Här i Malmö har temperaturen stigit till nollan och snön som fallit inatt blir till slabbedask på gator och trottoarer. Förhoppningsvis så sjunker temperaturen igen så att snön kan få ligga lite. Allting blir ju ljusare och trevligare. Tycker jag 
God afton!
Här ligger tempen fortfarande på -20 o det blåser tom litegrann. Trevligt att träffa kusin Bonde m familj o gott fika var det…sådant där som jag ska sluta äta… 
Velar lite mellan att smycka o sätta mig i bastun men jag tror att det sistnämnda får vänta till senare ikväll, även om jag fryser så näsan känns blå!
Ha en skön kväll allahopa!