Godmorgon 30/12
Godmorgon allesammans
Sista arbetsdagen för i år. Sen är jag ledig till den 11 januari, ska bli skönt. Då blir det mer tid att kunna sitta med mina kort. Ska lägga nyårsläggningen ikväll eller imorgon på förmiddagen.
En rolig skylt såhär på slutet av året. (Jo mina barn skrattar lite åt den
)
Ha en skön dag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God morgon!
Hihi ja det var en rolig skylt faktiskt haha!
Här är det kallt och små iskristaller i luften, de känns dock som små nålar som penetrerar huden… Hua!
Näst sista dagen på året, undrar vad den har att erbjuda? 
Önskar alla en fin dag!
Kram
"Låt själen vara fri"
Dagens! Sovmorgon här igen, ojoj vad töserna har börjat sova gott på både nätter o morgnar; *hurrey*! 
-22 utomhus så jag håller mig allt inne idag, får räcka med gårdagens färd in till Vindeln i -26.
Dagen ger lugn o ro, lite pärlarbete kanske, har fått ett nytt mönster inne på smycketillverkning o så tänkte jag börja verkställa en idé som legat o pyrt ett tag. När Guben vaknar ska vi äta tårta o sjunga för Minstan. Tänk att min älvbebbe nu är hela *5 år*! Fattar det inte!

Önskar allahopa en finfin dag! (Äskar skylten förexten, den skulle jag verkligen vilja ha!
)
God förmiddag
Här är det frostigt men ingen snö. Fast det är molnigt så det skulle kunna bli snö.
Idag ska jag till stan och inhandla lite gott till i morgon.
Ha en bra årets nästsista dag!
Hej på er!
Solen lyser och det är minus 13 grader. Nyss hemkommen från en lång promenad, så friskt och skönt ute. Jag var påpälsad från topp till tå, kunde knappt gå.
Idag kommer mina föräldrar och vi ska göra ärenden på stan och äta lite gott.
Sitter och funderar på allt som har hänt mig under detta år.
Ha det bra.
Kram
God eftermiddag så här dax…. :) Klar luft och soligt men svinkallt… ser fram emot en magisk nyårsnatt nu när fullmånen sammanfaller med nyår :) Mysigt!
Godkväller!
Jag var några ärenden på stan idag och det var rejält kallt. Jag trodde att det skulle bli snö eftersom där var en del mörka moln i kanterna, men det blev inte så.
# 5 - Visst är det häftigt att det är fullmåne på nyårsafton.
Mm, bästa magiska natten! Glöm nu inte att skriva en månönskelista med allt vad ni längtar efter ;)
#7 Det lät spännande "månönskelista" när ska den skrivas? nyfiken,
Har aldrig hört talas om det. Snälla berätta mer.
Kram Isa
# 8 Jo det är en fin månceremoni jag brukar göra vid fullmåne… Du skriver ner alla dina önskningar på en lista… låter listan ligga i fullmånens sken under natten, utomhus, på fönsterbrädan eller kanske tejpa upp den på fönstret… bara månstrålarna kommer åt att lysa på den under natten… Nästa dag tackar du mångudinnan som har lyst på och sett dina önskningar, sen eldar du upp listan utomhus och låter röken ta med sig dina månönskningar ut i universum… och tillbaka till dig :) Fin magi!
Lycka till!
Tack
Det måste jag prova.
Kram Isa
Då får vi till att göra så imorgon då! 
# 9 - Men du, är du min häxsyster?
Jag gör precis likadant 
#12 -
Ja häxsystrar 'känner' igen varann. Visste nästan att du också gjorde månceremoni, kändes självklart på ngt vis ;)
Tycker alla ska pröva… en fin ceremoni som är värd att skickas vidare :)
Kram!