Tillbaka igen!
Hej alla!
Hoppas ni haft en trevlig jul. Det var tyvärr inte sol varje dag på Grand Canaria, men det var varmt och skönt i alla fall.
Jag skickar lite bilder imorgon!
Kramar!
- Redigerat 2022-10-20 22:45 av Tarotstollan
Välkommen Tillbaka!
Tråkigt att det inte va så mycket sol. Jag själv väntar fortfarande på att få se solen komma fram. Får nog vänta tills våren :-/
Spännande o få se lite bilder!
Hej 
Välkommen tillbaka.Va synd, hoppas du fick lite sol iallafall.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Varmt välkommen tillbaka till vinterväder! 

Välkommen tillbaka till vintern!
Välkkommen hem igen till vårt kalla land. Önskar att sommaren var här.
Kram Solis.
Tack för välkomnandet!
Jag har ändå fått färg på mig, ser jag nu. Även om inte vädret var topp så var det väldigt skönt att verkligen ta semester från allting. Det var temperatur på 22 grader trots det inte var solsken, och då är det helt ok. De gånger det regnade så var detta på natten och inte på dagen. Men det var storm en natt, med åska och massvis med regn.
Jag ska visa ett par bilder sedan, ska bara äta frukost.
Kramen!

Välkommen tillbaka!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Välkommen hem igen, hörde att det var lite blött där, inte bara i havet, var ett ordentligt regnväder om jag förstod rätt. Och den stora frågan är ju, fanns det svenskt kaffe och blev det små grodorna 
Medarbetare på Feng Shui och Indien
# 8 - Ja det fanns svenskt kaffe, men jag föredrog caffelatte eller capucino och nej det blev inga grodor i polen.
På julafton var vi på Hard Rock Café i Playa Inglés och åt middag. Guuuu vilket häftigt ställe. Där hade de gitarrer och scenplagg och annat som kända artister har ägt och uppträtt med, såsom Jimi Hendrix, Keith Richards, Annie Lennox m m.
Fina bilder, men bland de sista ser det blåsigt ut *brrr*
# 20 - På Grand Canaria blåser det inte kallt, det är ljumma och sköna vindar.
#21 Det låter Gött 
Välkommen hem. Fina fotografier. Synd att ni inte fick ha sol varje dag.
# 23 - Tackar :-)
Ja lite mera sol kunde det ha varit, men det var i alla fall varmt och skönt även om inte solen var framme.
Välkommen hem Morgaine!! Verkar som semestern har varit underbar. Härligt! Här har det ju för en gångs skulle faktiskt varit en vit jul… länge sen sist. Så det har varit ganska mysigt :)
# 25 - Tackar så mycket :-)
Förra gången jag var på Kanarieöarna så var det också snöstorm hemma. När vi kom hem så hade det snöat så mycket att vi fick gräva fram bilen som stod på parkeringen. Alla andra hade skottat fram sina bilar och kvar stod vår med så mycket snö på sig att det såg ut som en igloo.
Visst är det mysigt med vita jular, det är ganska sällsynt i Malmötrakten numera.