Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1028 ggr
Soffe
0

Dagens Hälsning 28/12

Hej!

Hur har ni det med snö? Här är det nästan helt borta. Saknar lite som det va för någon vecka sedan, även om det va lite för kallt då.

Hoppas ni alla haft en bra Jul!

Ha en bra dag oxå idag ;-)

[Linda-E]
0

Godmorgon!

Här är det minus 10 grader och snön har vräkt ner under natten och det snöar fortfarande. Säkert hela dagen har dom varnat om.  Nu är det ett vinterlandskap här, så vackert.

Idag blir det städning, gå ut på stan och göra ärenden, läsa en bok, meditera.

Ta det lugnt.

Kram

Isa56
0

Godmorgon Skrattande

Snön har regnat bort Förvånad tyvärr, Det var ljusare då. Ska jobba i eftermiddag, så jag tar det lite lugnt nu på förmiddagen.

Ha en bra dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

NessaInglorion
0

Morrn morrn,

Här är det töväder. Gråter Gillar det inte alls, hellre massor med snö och kallt! Är dyngsur om fötterna… Obestämd

Sitter på jobbet och det är otroligt lugnt, kommer nog vara det de här tre dagarna innan nyår.

Önskar alla en fin dag!

Kramar

"Låt själen vara fri"

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

I Malmö har det regnat inatt men detta är på väg att dra undan, sen ska det bli klart och kallt. Hade ju varit trevligt med lite snö då.

Jag har sovit som en stock inatt och nu ska jag sätta mig med räkningarna, usch. Har gjort av med mycket pengar på resan.

Tänkte också att jag ska gå en promenad idag nu när det blir uppehåll. Jag har ju rört mig så mycket på semestern så det vore ju synd nu att inte behålla "ångan uppe". Där jag bodde hade jag massvis med trappor att gå upp för. Första gången trodde jag att jag skulle få kollaps men det gick bättre och bättre för varje dag.

Ha en bra måndag Glad

Isa56
0

Lite uppdatering.Tungan ute Regnet har övergått i ett rätt kraftigt snöande nu. Får se hur länge det håller i.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

NessaInglorion
0

#5 Härligt! Här töar allt bort fortfarande men de hotar med -10 i morgon så då blir det ju snorhalt istället. Obestämd

"Låt själen vara fri"

Soffe
0

Ja här töar det oxå på :-/ Vill inte ha detta skitvädret!

NessaInglorion
0

#7 Instämmer! Skrikandes

"Låt själen vara fri"

JMax
0

Ett par plusgrader men snön ligger kvar. Jag har så hiskeligt ont i halsen att jag inte stuckit näsan utanför dörren men tänkte ta mig en promenad till brevlådan i eftermiddag.

Handlade lite på nätet och såg nu att det dragits pengar för det tre gånger…suck, de två första gångerna stod det att det inte fungerade men det gjorde det tydligen. Men jag måste bli bättre i halsen så jag kan prata innan jag ringer och ordnar med det.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

NessaInglorion
0

#9 Typiskt, man blir så trött när det inträffar. Obestämd

Hoppas att du snart känner dig bättre i halsen, hade jätteont i halsen igår kväll men nu har det försvunnit. Istället har en vidrig huvudvärk infunnit sig. Rynkar på näsan

Kram

"Låt själen vara fri"

[Camio]
0

Här har det regnat så den snön som kom töar sakta bort…. å andra sidan verkar det som att det fryser på ordentligt igen så det lär bli glashalt… Nya snöväder väntas också så det kanske blir en vit vinter igen snart :) Ovanligt här i Gbg annars…