Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 584 ggr
[GunillaR]
0

Dagens hälsning 27/12

God fortsättning på er alla!

Här i Malmö är det mulet och verkar vara töväder. Det var ganska milt igår när jag landade på Sturup och nästan all snö som hade fallit här var bortregnad.

Idag blir det väldigt avslappat för min del, jag är ganska trött efter en hel dag av resande. Min resdag startade igår 10.20 på Grand Canaria och slutade vid 20-tiden här hemma med taxi från Sturup. Planet landade 19.20.

Jag önskar er en skön söndag i snö eller tö :-)

Isa56
0

Godmiddag Skrattande

Lite mulet och en plus tre grader. Har försökt få igång min mans dator, men icke sa Nicke. Så nu kommer en kompis till min man nån gång idag och ska försöka. Min fungerar som vanligt, lite slött så där. hihi.

Önskar er en skön söndag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

TantAlma
0

God förmiddag alla!

Hade du tur med vädret Morgaine? såg att det inte såg alltför lovande ut på väder kartan. Men det beror ju på vart man befinner sig på ön. Här i stockholms förorten jag bor i är de -3,8 men det började smälta igår och det blir till is idag. Det blir en dag inom hus idag med några Tarot läggningar jag utlovat.

[GunillaR]
0

Go middag!

# 2 - Nej det var väldigt dåligt väder där. Vi hade sol dag 2 och dag 7, så det blev bara två soltillfällen för mig. Det regnade på nätterna men var uppehåll på dagarna, som tur var. Ena natten var det storm med tillhörande åska och massvis med regn. Det hade varit jordskred på någon av öarna den natten men jag vet inte vilken.

Men trots att det var mulet och blåsigt så var det 22 grader, så man frös ju inte. Det blev istället många långa promenader Glad