Tarot iFokus

Tarot

Etikett: sajten
Läst 1099 ggr
[GunillaR]
0

Lite statistik från förra veckan

De tio mest aktiva:

1. Morgaine 162

2. Soffe 78

3. NessaInglorion 70

4. Camio 59

5. Tuva-Lena 17

6. Isa56 16

7. JohannaMax 15

8. Magnea 12

9. fridelfina 8

10. majlar 6

Magnea
0

Bygger statistiken på antalet kommentarer här i trådarna?

Vad roligt att hamna på top 10 listan! Det är ju så roligt att vara aktiv här.

xxx

[GunillaR]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite mer

[GunillaR]
0

Statistiken kommer att bli lite intressantare när vi varit med en tid eftersom då kan man jämföra med tidigare veckor.

# 1 - Det är iFokus som tar fram denna statistiken och vad jag kan se så läser man av både besök på sajten och inlägg.

Soffe
0

Det är kul o få se hur aktiviteten är på en sajt :-)

Skogselva
0

Kan man inte få se hur många inlägg/kommentarer som är gjorda totalt på sajten också?

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

JMax
0

Oj, wow!! Jag ligger på plats 7 Skrattande

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

[GunillaR]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

# 5 - Här kommer

Skogselva
0

#7 Tack Skrattande

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

NessaInglorion
0

Vad roligt med statistiken! Inte visste jag att jag är så aktiv haha! :D Plats nr 3 är inte illa!

"Låt själen vara fri"

[Camio]
0

Härligt att vi har så många aktiva! Tack alla!

NessaInglorion
0

#10 Visst är det! Skrattande

"Låt själen vara fri"