Dagens hälsningar 18/12
Godmorgon!
Jag är uppe med tuppen idag eftersom jag ska i säng tidigt ikväll och förhoppningsvis kunna sova. Jag vaknade redan klockan fem i morse, har visst lite resfeber…..
Det snöar och har kommit mycket inatt. Enligt väderrapporter ska det upphöra i eftermiddag och vara uppehåll inatt och framöver. Vi ska köra 4.20 härifrån, flyget går klockan 7,10.
Jag höll på att få hjärnblödning igår eftersom jag inte visste hur det skulle gå med kattpassningen. Kvinnan som skulle köra katten till Landskrona hade ingen lust att köra om det skulle bli snö. Så där stod jag med min rentvättade hals! Panik!!!
Men allt löste sig eftersom mina grannar som bor över mig kommer att se till katten. Så katten stannar kvar här hemma och det är ju egentligen det bästa för henne. Så kommer grannarna ner och ger henne mat och gullar med henne några gånger om dagen. Det är ju bara en vecka så det ska väl gå bra. Det är nog mer problem med mig som inte ska träffa min lilla gullplutta på en hel vecka!
Idag ska jag åka till köpcenter och hämta pengar och handla lite förnödenheter. Ska försöka få tag på en bra pocketbok som jag kan läsa under parasollet 
Ha en bra dag!

Go morgon!
Vad skönt med bra grannar som hjälper dig med missen, jag har också helt underbara grannar som tar hand om vår missetass så han får vara hemma i sin gamla invanda miljö, tror det är bäst så.
Ta det lugnt idag och gå försiktigt i halkan. Önskar dig en riktigt underbart härlig flygtur och semester
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Åhh, vilken härlig strand! Vill borra fötterna ner i sanden!

Tänkte du skulle få en försmak men det är i Goa 
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Kikar in och önskar alla en bra dag och kör försiktigt. Åh vilken härlig bild. jag tror jag vill följa med till varmare breddgrader, även om det är vackert med snö.
Börjar jobba tolv idag så nu måste jag fixa mat.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Hej hallå!
Kallt som attan men inget snöfall idag, ganska skönt faktiskt eftersom det har varit kaos i 2 dagar nu. Växlande molnighet så lite sol kanske man kan få om man tar sig en promenad på lunchen. 
Vad skönt att det löste sig med katten Gilla, underbart med snälla grannar! Mina grannar är hemska… 
Lycka till med allt idag och jag önskar er alla en fin fredag!
Kramar
"Låt själen vara fri"