Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 699 ggr
Soffe
0

Dagens Hälsning 16/12

Godmorgon!

Här har snö kommit och det ligger fint på marken. Vintern är inte min favoritårstid, men mycket dels beror det på den tråkiga och jobbiga kylan. Än så länge är det lagom temperatur ute.

Idag ska jag tvätta. Skönt o få det gjort sen. Alltid skönt o få nytvättat i hemmet.

Ha nu en bra dag allihop vad ni än ska göra och inte göra Skrattande

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Det har tydligen snöar överallt i Sverige och Europa men inte här i Malmö. Hmmm………

Just nu flyger det omkring små snöflingor men det är för varmt så de lägger sig inte.

Idag blir det städning, bäst att sätta igång.

Magnea
0

I Reykjavik har det inte snöat alls och det är knappt minus grader. Riktigt milt väder. Men jag måste medge att jag ser fram emot snön! Hoppas att den hinner falla innan jul.

NessaInglorion
0

Här i Stockhom har snön slutat falla men allt ligger kvar och det har blivit rejält kallt och blåsigt. -4 säger termometern men det känns som -20 eftersom det blåser på ordentligt. Höll på att blåsa bort i morse…

Hoppas att det kommer lite kyla ner till Malmö så att snön får stanna kvar på marken Gilla.

Ha en fin dag!

Kramar

"Låt själen vara fri"

[GunillaR]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det snöar här men det är inget som lägger sig. Synd för det har kommit ganska mycket. Temperaturen ligger på 0-1 plusgrad, så fryser det på nu blir det problem i trafiken.

Här kommer en bild från Dvärsätt i Jämtland.

[Linda-E]
0

Hej! Skrattande

Hos mig snöar det i massor plus att det blåser. Burr, skönt att få sitta inomhus och lata sig.

Trevligt Morgaine att du har startat upp en Tarotsajt. Har läst en hel del men nu tänkte jag börja skriva också.

Ha det bra allihopa.

Kram

NessaInglorion
0

Åh vilken härlig bild Gilla! Glad

"Låt själen vara fri"

[GunillaR]
0

Ja det var väldigt vackert där. Ligger alldeles intill Storsjön.