Tarot iFokus

Tarot

Etikettmånadens-veckans-dagens-kort
Läst 51 ggr
Tarotstollan
2026-03-01 01:20
1

Månadens kort för Mars 2026.

Var med och dra kort och se hur månaden Mars blir för dig!
Använd hela tarotleken eller bara Stora Arkanan, dela gärna med dig om vilket/vilka kort du drog.
I slutet av månaden gör vi en resumé och ser om det stämde.😊

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tarotstollan
2026-03-10 22:25
0

Mitt kort blev Döden! Intressant!
Kan undra vad det innebär för mig?
Vad är det som jag skall avsluta, det finns mycket att välja på!

[älven]
2026-03-15 16:03
0

Magikern rättvänt det är ett kort jag tar till mig eftersom det är ett starkt och betydande kort i mitt liv.

Skapa och ge uttryck, handlingskraft fokus och personlig kraft där jag skapar min egen verklighet ingen annans.

Tidigare kom kortet omvänt vilket vittnade om manipulation och dolda motiv men den dagen jag klev ur dom personernas aura som drog den negativa energin mot mig så hände något kortet vände och fick en helt annan betydelse.

[älven]
2026-03-15 16:22
0

#1: Ett vackert och fint kort att få men inte alltid så lätt att förstå. Det finns relationer som du behöver avsluta och jag tänker inte gå in djupt på det men det finns falska människor via sociala medier som du bör vara uppmärksam på.

Dom säger ett men menar något annat så uppenbarligen har något hänt här som fått dig att fundera men med en osäkerhet som du inte helt vet hur du ska ta på.

Ärlighet är inte alltid äkta den kommer i så många former med subtila ord och budskap som lurar oss.

Den bästa styrkan du har nu är att vara dig själv och att låta dig dö för att börja om på nytt det är vad kortet döden visar pånyttfödelse.

Gör dig av med allt som drar ner dig det är enbart en makt andra har den ska dom inte ha över dig du ska ha makten och ingen annan över ditt liv.

Tarotstollan
2026-04-01 01:20
0

Mitt kort #1. Döden, visar på att jag hade en jobbig månad och det stämmer.
Inte gjort mycket mer än vilat och försökt hitta mig själv och det har inte blivit mycket bättre. Lite nya tankar men inte kommit längre än så.