God kväll 13/4 2025.
Upptäckte för en stund sedan att det regnar ute och det doftar ljuvligt och regnet är verkligen behövligt, dels för att rensa bort pollen ur luften och att det är så torrt ute.
Är så dagvill, så för en stund sedan tänkte jag att eftersom det är onsdag får jag nog gå ner och kolla om det kommit någon post i dag…🙃🥴
Till slut kopplade det att det fortfarande var söndag!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
För första gången i år så luktar det sommarregn! ☀️(Eller vårregn snarare.)
Tja, jag hade post i brevlådan idag, visserligen inte till mig men den kan alltså dyka upp även på en söndag. 📨
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Ja, det är ingen ordning på vilka dagar som det kommer post, kanske beror på vilket bolag som delar ut den. Jag har fått på helger också.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
En God Kväll tråd men jag säger God Eftermiddag eftersom jag hamnar en dag sent i tråden 😎
Har inte kikat in här på ett tag och det regnade även här i natt och en underbar luft som bjöds i morse men lite kallt och dant är det inte den där värmen som det bjöds på igår när jag drog på mig varma koftan i tron om att nu är det kallt där ute jag slogs av värmen som en vägg och koftan ja den blev bums överflödig det var bara att gå in igen och byta om 😂 men så skönt med regn för alla pollenallergiker så det underlättar för dom.
Önskar er en fortsatt fin eftermiddag 😊