Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 28 ggr
Tarotstollan
0

God morgon 30/8 2023.

Tidig morgon för mig. Har sovit ca två timmar och det är så typiskt när man måste gå upp tidigt, svårt för att sova då.
Skall till vårdcentralen och lämna prover om några timmar och det hade varit skönt att få sova lite till men icke sa Nicke.

Här är just nu halvklart och runt 11 grader, det är lovat lite regn i e.m.

Har funderingar på att gå till mamma efter jag varit på vårdcentralen och äta lite där, får ju inte äta något innan proverna och kan då heller inte ta insulin dosen.
Jag har en bok som jag skall lämna till mamma om diabetes, så det passar ju bra att slå två flugor i en smäll!😉

Ha en bra onsdag!🌻

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Viickii
0

#0: Hoppas att du fick en mysig och bra dag.. jag har varit såå trött. Hade lite planer att göra en liten ritual för mina förmödrar/förfädrar men fann ingen energi eller inspiration. Sparar det tills imnorgon då det är blåmåne. Allt blir som det skall ändå och allt har sin tid. Lagt lite kort och dricker te.
Ha en fin fortsattkväll……ps.! här på kvällskvisten har vi mestadels klarbå himel och sol.

Tarotstollan
0

#1. Tja, rolig var den väl inte men nödvändig. Nu är det bara att avvakta tills på lördag då jag skall träffa läkaren.

Träffade mamma och passade på att äta två mackor och en kopp te hos henne, sen kände jag mig bättre.

Var sen hemma en stund och vilade min onda rygg men sen gick jag ut igen och var inne på Akademibokhandeln och hämtade de tre sista böckerna jag väntat på som äntligen kommit.
Sen gick jag och handlade och släpade hem allt i min "Dramaten". Sitter nu och försöker andas och vila ryggen, den spräng värker nu, så det skall bli skönt att gå och lägga mig senare och jag lär nog kunna sova i natt.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!