God morgon 26/6 2023.
Har legat och kämpat i över 4 timmar för att försöka somna men det går inte, lika bra att gå upp eftersom jag ändå är tvungen att gå upp nu klockan 10.
Skall vara hos frissan klockan 13 men det tar ju tid att fixa mat, kolla sockret, ta insulin, äta, få på sig kläderna och ta sig dit också!
Just nu sol och runt 21 grader, det är lovat upp till ca 23 men det är även lovat regn och åska i eftermiddag. Den som lever får se vad som händer.
Skall även handla lite på hemvägen men jag borde klara mig från regnet och åskan med god marginal om tiderna stämmer och om det blir något av det hela!😉
Ha en bra måndag!☀️⛈️
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Nu har jag kommit hem från besöket hos frissan och handlat har jag gjort också och även hämtat ett bokpaket på Pressbyrån.
Men vad varmt det är!🥵
När jag gick härifrån stod det på 30 precis men nu verkar det sakta mulna på och solen har gått bakom molnen och det har sjunkit till 27 grader.
Jag hoppas på regn och åska, i alla fall regn.
Nu skall jag gå och lägga mig en stund och försöka räta ut ryggen och lindra värken både i den och benen. Skulle jag somna så gör det inget, har inget annat inplanerat ändå. Det får räcka med det jag gjort redan!😁
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!