Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 38 ggr
Tarotstollan
2

God middag 19/4 2023.

Solen skiner och det är runt 10 grader men det blåser bra, så det är nog inte lika varmt som det ser ut.

Skall ge mig ut om några timmar och gå på lite målarkladd. Är väl inte riktigt på humör för det men måste passa på när chansen finns. Det är alltid trevligt när jag väl är där och kommit igång med färgerna.

Väntar på en leverans med sjukvårdsartiklar men de lyser med sin frånvaro.
Önskar att jag visste när de kommer och vilken dag! Alltid så stressande att vänta på så viktiga leveranser och dessutom har de bytt leverantörer och det är första gången de skall komma till mig.

Ha en fortsatt bra dag!☀️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tarotstollan
1

Ja, den där leveransen kunde jag sitta och vänta på till jag var död.
Upptäckte att varken mitt namn eller telefonnummer finns med på namnlistan som sitter nere vid dörren, så inte konstigt att de inte kunde nå mig!
Har nu varit och anmält detta till lås gubbarna och det skulle fixas så fort de hade tid.
Vilken tur att jag upptäckte det, tänk om ambulansen hade behövt komma till mig, jag hade inte kunnat släppa in dem!😨

[Moon AppleGrey]
0

God afton.
Idag har jag bland annat tagit en promenad med mor min ute i skogsspåret som finns nära inpå husknuten.
Var riktigt mysigt det, perfekt promenadväder och härligt att höra fågelkvitter och humlor (och mygg!) surra. ☺️

#1: Nej, men så drygt!
Tur att du upptäckte det nu ändå.
Hur går det med leveransen då?

Tarotstollan
1

#2. Jag ringde till sjukvårds depån och de sa att transportörerna hade lämnat in paketet på ett utlämningsställe som ligger en bra bit ifrån där jag bor. Det var därför jag ville ha hemkörning men nu för denna gången så får jag gå dit och hämta paketet.
De har inget närmre utlämningsställe och det blir jobbigt i längden att behöva gå så långt att hämta paketen, allra helst om jag redan mår dåligt.

[Moon AppleGrey]
0

#3: ah. Já, det var verkligen synd, det. 😟

Tarotstollan
1

Ja men jag är glad att det ordnat upp sig och att jag har fått mina saker som jag behöver, även om jag får gå och hämta dem denna gången.
Att jag upptäckte att mitt namn inte fanns med på namnlistan, för det är ju sådant som man inte brukar kolla precis och det kunde ju vara farligt i längden om folk inte kan nå mig.

[Moon AppleGrey]
0

#5: Precis, man får se det så. 🙂