Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 47 ggr
[Moon AppleGrey]
0

God morgon 15/3 2023.

God morgon.

Idag, enligt väderappen, så ska det bli solsken hela dagen, och faktiskt redan nu så kan man se början av en blå himmel.
Underbart!

Är ledig idag, så kommer antagligen att bara ta det lugnt hemma.

Hur blir eran dag idag då?
Ha det gott. 🌞

• Redigerat 2023-03-15 07:29 av [Moon AppleGrey]
Tarotstollan
1

Knappt sovit en blund i natt, kanske två timmar tillsammans. Har sovit dåligt i flera dagar/nätter nu, mest beroende på att benen värkt så mycket.

Upp 11 eftersom jag skulle iväg på skapande målning mellan 14-16.
Målade samtidigt som K. målade och lade ut en live på Facebook och Instagram tror jag det är hon gör, kul att se hur det ser ut bakom "kulisserna" när de gör sina lives.
Sen när jag skulle betala målningen och det jag skulle köpa, så fungerade inte betalnings maskinen så jag får betala antingen nästa vecka eller om jag går förbi någon annan dag innan dess.
Efter det så var jag på Apoteket och hämtade ett lass med mediciner och sen passade jag på att handla när jag ändå var granne med affären!

Sen hem och nu skall jag försöka äta lite, känner mig helt slut i hela kroppen. Känns som att jag skulle kunna somna sittandes i soffan!😴

Får försöka hålla mig vaken några timmar till innan det blir en tidig natt för mig.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Moon AppleGrey]
0

#1: tråkigt att höra.
Hoppas att du fick sova bättre natten till idag. 🙏

Tarotstollan
1

Jag har sovit 14 timmar! Det känns så konstigt att vissa nätter kan jag inte sova alls och andra nätter är jag på gränsen till medvetslös känns det som.
Det har väl med blodsockret att göra.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Moon AppleGrey]
0

#3: oj! 😶
Ja, så kan det säkert vara