Stör stenar vid läggningen?
Brukar dagligen bära ett chipsarmband av sodaliter då jag är född i skyttens tecken, men innan jag ska ta fram leken och de andra sakerna så tar jag av mig den för att jag vid ett tillfälle upplevde det som att jag inte kunde koppla av/koncentrera mig på korten.
Blev alltså svårare att komma i rätt stämning den gången än de andra gånger jag inte haft på mig armbandet.
Är det någon som upplevt något liknande, eller har någon tanke kring det hela?
Känner tyvärr ingen energi från stenar, så kan inte svara dig på det men du gör som du själv vill.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#1: okej, tack iallafall. 😊
Sysslade med healing/meditation med hjälp av stenar/kristaller när jag var i tonåren, så tänkte om det kanske hade ett samband där.
Det är många som blir påverkade och känner av stenar, så du kanske kan fråga runt lite på andra sajter.
Som du märkt är det inte så många som skriver här inne på Tarot.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#3: får ta och kika runt på andra sajter efter någon som passar in till ämnet.
Många av dem är inte fullt så aktiva, de heller.
Ja, men man kan ju alltid hoppas på att det kommer in nytt/gammalt folk här för mer aktivitet.
- Redigerat 2023-03-06 00:41 av [Moon AppleGrey]
#4 Jag har alltid kristaller på mig och tycker inte att de stör. Ska jag hålla på med korten kan jag ta fram kristaller som jag känner passar och "duka" med. Tex lugnande eller såna som skyddar mot negativa energier.
Ska se om jag kan hitta något att läsa om det, lite intressant faktiskt, det skulle ju kunna störa egentligen…
Kristaller, stenar, tarot, rökelse, smycken m.m!
#5: ah, ja, det kanske är olika från person till person.
Intressant iallafall. 😊