Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 26 ggr
[Moon AppleGrey]
1

God morgon 3/3 2023.

God morgon.

Själv börjar min dag med ett lite märkligt uppvaknande, om man säger säger.
Precis innan jag vaknar så hör jag en klocka som plingar till en gång ganska högt så att det känns som att det var nära trumhinnan, vilket har hänt förut, men förstår inte varför.

Nåja, kom upp snabbt gjorde man iallafall, minst sagt.
Mer eller mindre flög upp ur sängen. 😅

Mina två paket från tarothuset kom fram med earlybirds också, så ska precis öppna paketen.

Inte kollat temperaturen nu, men strax innan 3 i morse var det iallafall 3 plus, så blir förmodligen varmt idag med.
Man kan iallafall hoppas.

Hoppas att er dag också får en bra start. 😁

Tarotstollan
1

Vad kul att dina lekar kommit!😊

Här har solen skinit men det blåste lite, vilket gjorde att det var ganska så kallt.
Var ute en sväng och passade på att handla hem lite grönsaker och annat som går åt i massor här. Men fy vad dyrt det har blivit med alla grönsaker och sallader!
Tycker inte jag plockar till mig så mycket men Fido/Dramaten är alltid fullstoppad och tung hur lite jag än köper tycker jag.😉
Köpte dock ingen kattsand denna gången, det får jag ta de dagarna när jag inte skall köpa något annat tungt.
Ändå skönt att fått hem påfyllning i skåpen, så jag har lite att välja mellan.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Moon AppleGrey]
0

#1: just Rider-Waite väntar jag fortfarande på, då den skickas med postnord, men gillar verkligen Dragon Tarotleken.
Har två set med runor också, ett av trä, och den andra av ametist.
Ser fram emot att få börja använda dem också. 😊

Härligt med sol.
Ja, jag håller med dig, grönsaker/sallat och frukt är sannerligen inte billigt nu.
Köper det mesta fryst, just därför.

Ah, haha, ja det blir lätt så.
Man ska ha någon enstaka vara, men ändå blir kassen full. 😅