Tarot-kometen, en ny bok.
En helt ny och annorlunda Tarot bok vill jag säga, jag hoppas på mycket intressant läsning när jag väl får denna bok!
Ett utdrag ur recensionen:
Med Tarotkometen vill Ingrid Juliusson så frö till nya infallsvinklar, så att en djup förståelse för universums eget inre bibliotek kommer i dagen, den urkälla som är alltets upphov – och det är vi tillsammans som byggt dessa förutsättningar som nu råder. Är du nöjd, jag då har du gjort livet enkelt att leva. Är du mindre nöjd, ja då behöver du förändra och förenkla ditt levnadsätt så att du får pusselbitarna att passa in i det levnadspussel du håller på att skapa. Så enkelt kan vi tillämpa det helt fantastiska och underbara liv som blivit oss givet till glädje och utveckling, men vi behöver väcka upp den kunskap som vi alla besitter inom oss. Den ligger där slumrande som ett vackert minne, men vi behöver träna oss i att minnas. Det är detta som är meningen och syftet med boken, ett skifte medvetenhets mässigt som kan lyfta tanken och känslan till högre nivåer och därmed gagna allt och alla.
https://www.tarotshop.se/tarot-kometen
Boken finns självklart att beställa från olika ställen.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
- Redigerat 2025-06-04 01:28 av Tarotstollan
Detta är verkligen en annorlunda Tarot bok, den är verkligen intressant.
Bara slå upp en text om ett kort och fundera, ingen bok som man sträckläser som det står i förordet.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Låter intressant, den kanske jag ska ta och klicka hem :)
Kristaller, stenar, tarot, rökelse, smycken m.m!
Låter intressant och annorlunda!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen