Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 40 ggr
[Ragatans Naturande]
1

Tisdag 26/7 2022

Städ- och tvättdag. Jag har städtjänst var 14 dag via kommunen, så idag har jag och katten sällskap i lägenheten. Just nu är hjälpen i tvättstugan. Det är trevligt att ha lite liv och rörelse och nån som pratar lite. Det piggar upp och man mår bättre.

Jag har rivit ur lite bråte ur porslinsskåpet och ska ta permobilen genom stan till återvinningen nån dag.

Till och med kaffet smakar bra idag :)

Hoppas att ni har en positiv dag också. Jag ska återkomma lite senare med hur dagen fortskridit.

• Redigerat 2022-07-26 19:19 av Tarotstollan
[Ragatans Naturande]
0

Jag susar runt här hemma, med ett litet leende på läpparna. Jag har inget att skåla med, utan det får bli nyponsoppa i så fall.

Men jag har firat lite ändå, för en bra dag. Genom att beställa en ny Tarotlek och en tarotduk.

Nu blir det lite kylskåpsmat och Antiques Roadtrip på kanal 8.

Jag hoppas att ni också har haft en bra dag.

Tarotstollan
1

Kom extra sent i säng och vaknade därför sent också.
Så fruktansvärt ont i kroppen efter att jag var ute och handlade igår. Det är nog en vecka sedan jag var ute sist och med den värmen som var, så hade jag inte kunnat vara ute och anstränga mig eftersom jag inte vet hur jag skall kontrollera mitt blodsocker ordentligt ännu.
Är så trött redan på min diabetes och jag vet att jag skall ha den resten av livet!

Här står alla fönster och balkongdörren öppna för att kyla ut inomhus, just nu är det ca 13 grader ute men solen har varit framme innan idag.

#1. Spännande med ny tarotlek och duk. Du får berätta sen vilka det är.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

• Redigerat 2022-07-26 19:19 av Tarotstollan