Läsa av korten...
Hej!
Dagens kanske konstigaste fråga men… 😂
Om jag spår någon på distans, ska jag läsa av korten så som de är vända mot mig eller som om personen satt framför mig? 🤔
Testade första gången igår, men kom inte förbi denna fundering. Det blir ju olika budskap om man använder en lek som t ex the Rider…
Tacksam för era tankar! ❤️
Nu använder jag mig inte av tekniken med upp-och-ner-vända kort men spontant ställer jag frågan; vilket känns bäst för dig?
För min egen del skulle jag få sko-skav i hjärnan av att läsa från någons annans håll 🥴
☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️
Sajtvärd på Lenormand
Det är första leken som jag har med omvänd tolkning så det blev lite förvirrat 🤪
Men du har nog rätt i att det ska kännas bra för mig… 👍🏻
Av vad jag förstått av "proffsen" så läser man alltid av korten vända mot dig själv, eftersom det är du som skall tolka inte den som blir avläst.
Använder du omvända kort så får du ju ändå vända på det kortet så du ser och känner vad det visar för dig.
Själv använder jag aldrig omvända kort eftersom jag ser och känner det negativa ändå.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
- Redigerat 2022-03-13 18:51 av Tarotstollan
Håller med Tarotstollan ovan, att man läser korten vända mot en själv. Så varför krångla till det? 🙂
Man måste inte heller arbeta med omvända kort om man inte vill, de säger så mycket ändå.
Lycka till! 🎴
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Tack! 😃