Tarot iFokus

Tarot

Läst 69 ggr
Ewerhof
0

Labyrinthos Tarot

Labyrinthos Tarot är en app som finns att ladda ner.
Enkel och trevligt sätt att lära in alla korten.
Finns även noteringsmöjligheter och en liten shop.
Engelska och några fler språk finns att välja.

Rekommenderas! 🙂

Tarotstollan
0

Har du någon länk?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

• Redigerat 2021-07-01 01:56 av Tarotstollan
Ewerhof
0

#1: Nix, men skriv in 'Labyrinthos tarot' i google's Play butik så kommer appen upp. 🙂

yeahsica
1

Som ett litet sidospår kan jag berätta att personen bakom Labyrinthos, Tina Gong, är en väldigt inspirerande person. Hon är grafisk designer från början men startade alltså Labyrinthos vid sidan om och har både utvecklat sina appar själv och designat flera kortlekar. Adobe har gjort en intervju med henne här: https://xd.adobe.com/ideas/perspectives/interviews/women-ux-meet-tina-gong-designer-labyrinthos-academy-tarot-decks-apps/

Här är länkar till hennes appar:
Labyrinthos Academy
Golden Thread Tarot
Luminous Spirit Tarot
Seventh Sphere

Så vitt jag vet är alla appar gratis.

Meet Tina Gong, the woman behind the online app-based tarot card reading school, Labyrinthos Academy. Read about other Women in UX at Adobe XD Ideas.
Ewerhof
0

#3: Vad rolig info! Det ska jag läsa. 🙂

Tarotstollan
0

Jag är så dålig på sådant här men detta är alltså inget som fungerar på en dator?

yeahsica
0

#5 Tyvärr inte. Apparna fungerar bara på mobilen, men hennes hemsida har väldigt mycket information om både Tarot och lenormand. Hon har också en sida med en himla massa stjärnor/läggningar.

We create free tarot reading apps, tarot lessons, as well as design lavish, independently published tarot decks. Welcome to class!
Tarotstollan
0

Ok, tack!