Att tänka på vid läggning för andra?
Precis som rubriken säger, vad är viktigt att tänka på när man lägger för andra? Har provat att lägga en stjärna för min mamma för länge sedan, då hon bad mig. Något läskigt tyckte jag, men det hela gick väldigt bra. Jag var oerfaren då och har inte provat sedan dess. Så när det väl blir dags att jag känner mig manad och bekväm så vill jag att det verkligen ska gå rätt till. 🙏🏻❤️
// Marie // @kerningwitch på instagram //
Jag har själv inte lagt så många gånger för andra i verkligheten utan det har mest varit privat över nätet
Jag tror att det viktigaste är att man tar sig tid och inte stressar läggningen på 10 min, slappnar av och koncentrerar sig på vad korten visar och sen kollar in grundbetydelsen men sen kommer det andra som man bara känner att det här poppar upp i mina tankar, kan det vara något som är viktigt t.ex.
Det är hur jag tolkar korten men jag är säker på att alla har sin egen variation om hur de vill ha det och hur de tolkar.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Mm, det låter ju rimligt. Är lite nyfiken på att prova, men så ska man våga också när man är rädd för misstag 😂
Lägger du inte för dig själv och övar?
Lägg för din kisse och se vad du får fram.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jo, det gör jag. Tänkte faktiskt att jag skulle börja dra ett kort för henne när leken är framme. 😅

När jag lagt för andra har det allra mest varit här, alltså via nätet. Jag har bara nån enstaka gång lagt live.
Men jag tänker att det för mig skulle vara viktigt att börja smått, är rädd att jag tappar bort mig i större stjärnor. Svårt å hålla reda på alla olika delar i en större stjärna ….
Lägger mest typ 3 - 4 kort, och dåtid/det som lett fram till nuvarande situation, nu och framtid.
Ja, det låter vettigt, brukar ofta dra stödkort till de korten och bygga ”nedåt” när jag inte greppar vad korten försöker säga. Så det blir sjuka mängder kort på duken om jag lägger ett keltiskt kors 😂

#6: precis!